خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 31741
Share

معدل امنیت آبادان در نقطه صفر مرزی قابل قبول است

فرماندار ویژه آبادان گفت: معدل امنیت آبادان به لحاظ قرار داشتن در نقطه صفر مرزی و بر اساس شاخص‌ها، قابل قبول و در ردیف امنیت ترین شهرهای استان قرار دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت:معدل امنیت آبادان به لحاظ قرار داشتن در نقطه صفر مرزی و بر اساس شاخص‌ها، قابل قبول و در ردیف امنیت ترین شهرهای استان قرار دارد.
عزیزالله شهبازی  در آئین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و پیشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهر افزود: تامین امنیت و نظم انتخابات به عنوان یک کار تیمی، جمعی و مهمترین مسئولیت در شش ماه اخیر بر عهده نیروهای پلیس نهاده شد.
وی با اشاره به مختصات جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی شهرستان آبادان اظهار کرد: آبادان تنها شهرستان غیر مرکز است که سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، با توجه به برخورداری آبادان از مزیت‌های نسبی در بحث صنایع، فرهنگی، اجتماعی، راههای مواصلاتی و مرز مشترک با کشوری که در درون خود مشکل امنیتی دارد، نیروهای انتظامی شهرستان آبادان تاکنون برای تامین آرامش این سرزمین و مردمانش به خوبی تلاش کرده است.
شهبازی تصریح کرد: اتحاد، اتفاق نظر، همدلی و همزبانی میان اعضای شورای تامین سبب شد تا در انتخابات هیچ وضعیتی به لحاظ امنیتی پیش نیاید، ما آرامش فعلی آبادان را مرهون درایت در بخشهای مختلف بالا دست هستیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: در ایام نوروز نیز هیچ موردی که سبب بروز اختلال در امنیت منطقه شود، نداشتیم، جایگاه مردم و شهر آبادان رفیع است و لذا بایستی کوشید تا بر اساس امکانات و محدودیتهای موجود آن را در حد مطلوب نگه داریم.
شهبازی باتاکید بر انجام وظایف ذاتی هر دستگاه حاکمیتی و اجرایی از امنیت به عنوان موضوعی چند سویه نام برد و افزود: در بخشی که ساختارهای اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اشتغال را تشکیل می دهد چنانچه ماموریتهای این حوزه به نحو مطلوب و منطقی انجام شود مشکلات کمتر خواهد بود.
لزوم همراهی پلیس با مردم
وی همراهی پلیس با مردم را متذکر و خواستار شد و اظهار کرد: با کمک مردم می توان امنیت را برقرار کرد و این موضوع در آبادان به طریق اولی وجود دارد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره بر ماموریتهای وسیع و متعدد ناجا تصریح کرد: با کمک نهادهای حکومتی و دولتی می توان این ماموریتها را به نحو مطلوبی به انجام رساند، پلیس به لحاظ سخت افزاری سلاحها را غلاف کرده است و با انجام موفق و مطلوب مانورهای مختلف و برنامه های مناسب فرهنگی توانسته موضوعات گوناگون را راهبری و امنیتشان را تامین کند.
وی یادآور شد: معدل امنیت آبادان به لحاظ قرار داشتن در نقطه صفر مرزی و بر اساس شاخصها، قابل قبول و در ردیف امنیت ترین شهرهای استان قرار دارد، با تلاشهای موثر ناجا امروز شاهد آنیم که ناجا پناهگاه و ملجاء امنی برای مردم شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، دفاع و پیگیری حدی در حفظ ارزشهای انقلاب را خواستار شد و گفت: ناجا به عنوان بال پر سرعت این مقوله ، نظم و امنیت، اعتماد سازی عمومی، مردمی کردن امنیت و مسائل انتظامی، ارتقاء دانش و مهارت کارکنان را سرلوحه کارهای خود کند.
وی افزود: در نیروی انتظامی با توجه به پیچیدگی جرائم مختلف می طلبد تا در حوزه اجتماعی به شیوه های روز با مسائل برخورد شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم و رفع مشکلات ترافیکی، انواع قاچاق و برقراری نظم و انضباط اجتماعی نیروی انتظامی می تواند این مهم را با همکاری مردم و همراهی دستگاههای اجرایی محقق سازد.
شهبازی تصریح کرد: سرهنگ کهیایی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان فردی مسئولیت پذیر، و خوش فکر است که بنده ضمن تقدیر از خدمات ارزنده وی، ادامه روند تعاملات مناسب و بجای ناجا با مردم و مسئولان را از فرمانده جدید خواستارم.
طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان خوزستان سرهنگ سید محسن تقی زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبادان معرفی و از تلاش سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پیشین تقدیر شد.
در آئین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و پیشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان که ظهر دوشنبه در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، جمع کثیری از مسئولان نظامی و انتظامی استان و شهرستان، دستگاههای اجرایی  و اصحاب رسانه حضور داشتند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.