خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 31735
Share

حسینی نژاد:بهره مندی بیش از 87 درصد خانوارهای اندیمشکی از نعمت گاز

مديرعامل شركت گاز استان خوزستان گفت: در حال حاضر بيش از 480 كيلومتر شبكه گازرساني در شهرستان انديمشك به بهره برداري رسيده است.

 مديرعامل شركت گاز استان خوزستان گفت: در حال حاضر بيش از 480 كيلومتر شبكه گازرساني در شهرستان انديمشك به بهره برداري رسيده است.
 سيد ناصر حسيني نژاد با گراميداشت نيم قرن تلاش صادقانه شركت ملي گاز ايران اظهار کرد: اين مقدار شبكه گذاري با ظرفيت 37 هزار و 2 عدد اشتراك پذيري در اين شهرستان فراهم شده و در حال حاضر بيش از 87 درصد كل خانوار در شهرستان  انديمشك از نعمت گاز شهري بهره‌مند شده‌اند.
وی به تعداد روستاهاي گازدار در شهر و روستاهاي تابعه انديمشك اشاره و خاطرنشان کرد: در آينده نزديك نيز 12 روستاي ديگر به شبكه سراسري گاز كشور متصل مي‌شوند.
حسینی نژاد با اشاره به ظرفيت خالي اشتراك پذيري در استان گفت: هم اكنون تعداد 2495 ظرفيت خالي بلااستفاده در انديمشك وجود دارد كه شهروندان این شهرستان مي‌توانند جهت اشتراك پذيري، دريافت خدمات ‌و تسهيلات در زمينه گاز طبيعي به دفاتر پيشخوان خدمات دولت در اين شهرستان مراجعه کنند.
وي با اشاره به مقدار پيشرفت و توسعه گازرساني در شهرستان انديمشك افزود: در حال حاضر بيش از 480 كيلومتر شبكه گازرساني در شهر و روستاهاي تابعه انديمشك به بهره برداري رسيده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.