خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 31733
Share

حسینوند:پاسداشت شهدای فرهنگی تأثیر زیادی در تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: پاسداشت شهدا به ویژه شهدای فرهنگی تأثیر زیادی در تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: پاسداشت شهدا به ویژه شهدای فرهنگی تأثیر زیادی در تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه دارد.
 صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی‌الکاظم(ع) یادواره 10 معلم شهید و چهار شهید مدافع حرم اندیمشک به همت کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اندیمشک در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.
در این یادواره فرماندار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، رئیس اداره آموزش و پرورش، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان، خانواده‌های شهدای معلم و شهدای مدافع حرم حضور داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این یادواره با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پاسداشت شهادت به ویژه شهدای فرهنگی تأثیر زیادی در تقویت روحیه ایثار و شهدا در جامعه دارد.
حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند افزود: نسل امروز ما باید با بصیرت و آگاهی راه پر نور شهدا را ادامه داده و در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارد.
وی خاطر نشان کرد: اقتدار حال حاضر جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مدیون و مرهون ازخودگذشتگی و فداکاری شهدای والامقام است.
حسینوند در پایان بیان کرد: اگر این شهدای گرانقدر در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین در مبارزه با گروه‌های تکفیری جان باارزش خودرا در راه دین و انقلاب فدا نمی‌کردند بدون شک ما نمی‌توانستیم دربرابر دشمنان ایستادگی کنیم.
بر اساس این گزارش، نوحه‌سرایی و سینه‌زنی، پخش کلیپ، اجرای سرود، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و تجلیل از خانواده‌های شهدای معلم و چهار شهدی مدافع حرم از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.