خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 31728
Share

احمدپور:سینا صنعت ایذه نماینده ایران در مسابقات کشتی جهانی ترکیه/ حضور مجدد کشتی فرنگی ایذه در لیگ بر‌تر کشور

مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه گفت: در نشست سالانه فدراسیون کشتی که دیروز در تهران برگزار شد، مقرر شد تا تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان خردادماه سال‌جاری با نام تیم سینا صنعت ایذه در این رقابت‌ها حاضر شود.

مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه گفت: در نشست سالانه فدراسیون کشتی که دیروز در تهران برگزار شد، مقرر شد تا تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان خردادماه سال‌جاری با نام تیم سینا صنعت ایذه در این رقابت‌ها حاضر شود.
علی‌بابا احمدپور با اشاره به حضور مجدد تیم کشتی فرنگی سینا صنعت در لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی تصمیم بر آن شد تا این باشگاه دوباره در رده کشوری دارای تیم باشد.
وی با بیان اینکه ایجاد امید و هدف برای کشتی‌گیران شهرستان و حمایت از آنها دلیل اصلی حضور در این عرصه است، افزود: بدون شک حضور یک تیم از یک شهرستان محروم در سطح یک ورزش کشور می‌تواند باعث ترغیب دیگر سرمایه‌گذاران برای حمایت از ورزش و حضور در این میادین برای فرصت دادن و معرفی جوانان مستعد شود.
مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه اضافه کرد: این باشگاه امسال نیز در مسابقات لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور حضور پیدا خواهد کرد و از تمام توان خود برای کسب نتایج درخشان استفاده می‌کنیم.
احمدپور با اشاره به اینکه ترکیب امسال تیم در رقابت‌ها نیز تلفیقی از جوانان شهرستان، کشتی‌گیران کشوری و چند کشتی‌گیر خارجی خواهد بود، تصریح کرد: سال گذشته با وجود اینکه برای اولین‌بار بود در این‌دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کردیم، با کسب نتایج خوب و درخشان توانستیم در‌‌ همان گام اول خود را به عنوان یک مدعی معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه حق و جایگاه ورزش ایذه بالا‌تر از یک‌بار حضور در لیگ بر‌تر کشتی است، خاطرنشان کرد: بدون شک ما برای اینکه نام ورزش ایذه و به‌ویژه کشتی این شهرستان در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.
حضور ایذه در مسابقات کشتی قهرمانی جهان دانشجویان
احمدپور در ادامه به حضور تیم سینا صنعت در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ترکیه اشاره کرد و گفت: در نشست سالانه فدراسیون کشتی که دیروز در تهران برگزار شد، مقرر شد تا تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان خردادماه سال‌جاری با نام تیم سینا صنعت ایذه در این رقابت‌ها حاضر شود.
وی عنوان کرد: 4 کشتی‌گیر ایذه‌ای به همراه ملک محمد بویری و بهروز جمشیدی به‌عنوان مربیان در کنار سایر مجموعه به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.
احمدپور در پایان اضافه کرد: اینکه یک تیم خوزستانی و ایذه‌ای در قالب تیم ملی به مسابقات بزرگی به مانند این رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود یک امتیاز بزرگ است و باید بتوانیم از این فرصت‌های به‌وجود آمده برای پیشرفت بیشتر ورزش کشتی ایذه استفاده کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.