خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 31722
Share

فتاحی راد:اجرای طرح محله عاری از دخانيات در مدارس خوزستان

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان خوزستان گفت: اجرای طرح محله عاری از دخانيات در ۴۸ مدرسه خوزستان آغاز شد.

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان خوزستان گفت: اجرای طرح محله عاری از دخانيات در ۴۸ مدرسه خوزستان آغاز شد.
بیژن فتاحی راد عصر امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار كرد: این طرح ملی در ۲۴ مدرسه دخترانه و ۲۴ مدرسه پسرانه خوزستان در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان همزمان با سراسر كشور از یكشنبه به مناسبت هفته سلامت و فرا رسیدن هفته هلال احمر در حال برگزاری است.
وی افزود: ستاد تشكیل دهنده این طرح شامل جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، شبكه بهداشت و شهرداری است.
برپایی ۸ چادر در چهار منطقه آموزشی اهواز
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز نیز در ادامه این نشست بیان كرد: در این طرح هلال احمر با همكاری آموزش و پرورش و با مشاركت دانش آموزانی كه عضو كانون هلال احمر در مدارس خود هستند به ارائه آموزش پیشگیری و ترك اعتیاد در محله خود می كنند و دانش آموزان با اهدای گل و شیرینی به افرادی كه دخانیات مصرف می كنند آنها را به ترك مصرف دخانیات تشویق می كند.
سید فتح اله هاشم نژاد افزود: هلال احمر اهواز دو چادر برای ارائه آموزش پیشگیری و ترك اعتیاد و دخانیات در كنار مدارس دخترانه امت و پسرانه انقلاب اهواز مستقر كرده و در طول این هفته چادر آموزشی در كنار هشت مدرسه در چهار منطقه آموزشی اهواز برپا خواهد شد.
وی گفت: این طرح راهی برای آشنایی دانش آموزان با مضرات اعتیاد و دخانیات است و باعث آماده سازی جوانان برای داشتن زندگی بدون دخانیات در آینده می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز افزود: هدف اصلی این طرح آگاهی بخشیدن به مردم از مضرات سیگار و دخانیات، كسب مهارت نه گفتن به اعتیاد و دخانیات توسط جوانان و زمینه سازی جامعه برای ترك دخانیات است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.