خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 31664
Share

نجفی:کشت و صنعت نیشکر مانع زیر آب رفتن 19 روستا در شوشتر شد

فرماندار شوشتر گفت: کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) مانع زیر آب رفتن 19 روستا در این شهرستان شد.

فرماندار شوشتر گفت: کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) مانع زیر آب رفتن 19 روستا در این شهرستان شد.
حیدر نجفی در خصوص نقش شرکت کشت و صنعت شعیبیه در مهار سیلاب‌های اخیر اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) یک هفته است که کار خود را تعطیل کرده و در خدمت مردم بوده و همچنین این شرکت یک‌هزار هکتار از اراضی خود را در اختیار دام سیل‌زدگان و امکانات خود را در اختیار مردم سیل‌زده قرار داده است‌.
وی در ادامه افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) همچنین یکی از راه‌های اصلی تردد وسایل نقلیه مردم در جاده‌های اطراف مناطق سیل زده است و از این نظر این شرکت تردد در منطقه را تسهیل کرد.
نجفی اظهار کرد: این شرکت همچنین 25 بیل مکانیکی را برای خدمت به مردم منطقه به کار گرفته است.
فرماندار شوشتر در خصوص اینکه مطرح می‌شود واحد شعیبیه از ورود آب به مزارع خود جلوگیری کرده و آب به سوی روستاها و زمین‌های کشاورزی هدایت شده است، عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و ما پس از نشست‌هایی که با معاونت فنی توسعه نیشکر خوزستان و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی داشتیم، توانستیم با احداث دو خروجی در کنار کانال کشت و صنعت امام خمینی (ره) سیلاب شعیبیه را رو به فروکش کردن هدایت کنیم.
نجفی خاطرنشان کرد: اگر دو خروجی در انتهای درب چهارم کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) ایجاد نمی‌شد علاوه بر زیر آب رفتن چهار روستای شعیبیه حدود 15 روستای دیگر نیز به زیر آب می‌رفتند و شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) تا جایی که مقدور بود کمک‌های لازم را ارائه کرده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.