خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 31661
Share

روشنایی: ویسی نمی‌خواست سپاهانی‌ها را ناراحت کند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با تایید مذاکره باشگاه سپاهان اصفهان با عبدالله ویسی، گفت: از آن جا که ویسی سال‌ها در سپاهان بازی کرده بود، دوست نداشت سپاهانی‌ها را ناراحت کند و روی این حساب با آن‌ها مذاکره کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با تایید مذاکره باشگاه سپاهان اصفهان با عبدالله ویسی، گفت: از آن جا که ویسی سال‌ها در سپاهان بازی کرده بود، دوست نداشت سپاهانی‌ها را ناراحت کند و روی این حساب با آن‌ها مذاکره کرد.
بهمن روشنایی در گفت‌وگوی زنده‌ی شب گذشته (جمعه) با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش اظهار کرد: در وهله اول باید بگویم با توجه به ثبات مدیریتی که باشگاه سپاهان طی چند سال گذشته داشته است، انتظارم این بود که این باشگاه کمی حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: کاش باشگاه سپاهان اجازه می‌داد این فصل از رقابت‌ها به پایان برسد و سپس در صورت تمایل، باب مذاکره با ویسی را باز می‌کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که مذاکره صورت گرفته با ویسی از چند هفته پیش آغاز شده بود، گفت: با وجود این، آقای ویسی به باشگاه سپاهان اعلام کرده بود در حال حاضر من سرمربی استقلال خوزستان هستم و فکر و ذکرم معطوف به این باشگاه است؛ با این حال متاسفانه دوستان در باشگاه سپاهان باز هم با وی تماس می‌گرفتند و مذاکره می‌کردند.
او خاطرنشان‌کرد: البته تمام این مذاکرات را ویسی با اطلاع باشگاه استقلال خوزستان انجام داد و شب گذشته نیز سفری به اصفهان داشت و مذاکراتی را نیز با سپاهانی‌ها انجام داد.
روشنایی افزود: این مذاکرات به هیچ وجه به معنای قرارداد بستن و نهایی شدن کار ویسی با سپاهان نبود و او تنها برنامه‌های خود را به این باشگاه ارائه داد.
وی تصریح کرد: از آن جا که ویسی چندین سال در سپاهان سابقه بازی کردن داشت، دوست نداشت مسوولان این باشگاه را ناراحت کند و روی این حساب رفت و با آن‌ها صحبت کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با تاکید بر این که ویسی تا پایان این فصل با این باشگاه قرارداد دارد، اضافه کرد: مطمئناً ویسی سال آینده و سال‌های آینده نیز در استقلال خوزستان خواهد ماند.
وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف آیا ویسی را باید سرمربی فصل آینده استقلال خوزستان دانست؟ گفت: دقیقاً همین‌طور است. زیرا من با شناختی که از آقای ویسی دارم، مطمئنم او فصل آینده هم در استقلال خوزستان خواهند ماند.
روشنایی بیان کرد: در نیم‌فصل اول نیز باشگاه‌های مختلف همین مشکل را برای ما ایجاد و به طرق مختلف با بازیکنان ما صحبت کردند. البته آن باشگاه‌ها در اصل به دنبال بازیکنان ما نبودند بلکه به دنبال جایگاهی بودند که ما داشتیم و می‌خواستند آن را خراب کنند و اما با درایت عبدالله ویسی و صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام داد، با وجود این که چند بازی را به همین دلیل از دست دادیم، توانستیم به شرایط مطلوب خودمان برگردیم و خدا را شکر اکنون در جایگاه خوبی هستیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار کرد: ما تیمی هستیم که با کمترین امکانات و حاشیه در جایگاه دوم هستیم. اگر تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن قهرمان نشوند باید از آن‌ها ایراد گرفت ولی استقلال خوزستانی که با این امکانات و بضاعت کم در این مکان از جدول است، قطعا ثمره شاهکار عبدالله ویسی است و او قطعا با همین درایت و هوش فنی که دارد، در دو هفته آینده نیز با سربلندی ادامه خواهد داد و امیدوارم که بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران و خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.