خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 31655
Share

یاوری :توانایی پرداخت هزینه‌های میزبانی بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا را نداشتیم

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: توانایی پرداخت هزینه‌های میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را نداشتیم و به همین دلیل پیشنهاد میزبانی را رد کردیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: توانایی پرداخت هزینه‌های میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را نداشتیم و به همین دلیل پیشنهاد میزبانی را رد کردیم.
شاپور یاوری در این خصوص اظهار کرد: فدراسیون نامه‌ای به ما ارسال کرد و به ما پیشنهاد داد چنانچه آمادگی داشته باشیم، می‌توانیم میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را بگیریم و در واقع اعلام آمادگی ما را جویا شده بود.
وی افزود: ما نیز در پاسخ گفتیم، در این خصوص یکسری سوالات داریم و از فدراسیون خواستیم هزینه‌های میزبانی را برای ما مشخص کند تا بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم.
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: به ما اعلام شد که جهت حق میزبانی، براساس قانون فیبا باید 350 هزار دلار به حساب این فدراسیون جهانی واریز کنیم و ما نیز به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم این هزینه را پرداخت کنیم؛ از طرفی هم معلوم نبود که اگر این هزینه را پرداخت کنیم، فیبا امکانات ما را می‌پذیرفت یا خیر.
او خاطرنشان‌کرد: ما در واقع متقاضی میزبانی نبودیم و پیشنهادی از سوی فدراسیون به ما شد و ما نیز بعد از بررسی جوانب به این نتیجه رسیدیم که از پس هزینه‌های بالای میزبانی برنمی‌آییم.
یاوری اضافه کرد: علاوه بر این 350 هزار دلار، این میزبانی هزینه‌های دیگری از جمله هتل و جذب بازیکن خارجی و داخلی روی دست ما می‌گذاشت که با توجه به این‌که سال آینده باید در لیگ برتر نیز هزینه کنیم، واقعاً این میزبانی برای ما غیرممکن بود.
وی در پایان عنوان کرد: این 350 هزار دلار مبلغی تقریبا بیش از یک میلیارد تومان می‌شد و با خود فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر هم قرار است چنین هزینه‌ای کنیم بهتر است آن را در بخش‌های دیگری از بسکتبال صرف کنیم تا به مراتب پیشرفت بهتری را شاهد باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.