خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 31645
Share
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:

تداوم رطوبت بالای ۸۰ درصدی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت و شرجی بالای ۸۰ درصد، برای دومين روز متوالی آسمان برخی شهرهای استان خوزستان را فراگرفت.کوروش بهادری اظهار کرد: بیشترین میزان رطوبت ثبت شده در استان مربوط به ماهشهر با ۸۳

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت و شرجی بالای ۸۰ درصد، برای دومين روز متوالی آسمان برخی شهرهای استان خوزستان را فراگرفت.
کوروش بهادری اظهار کرد: بیشترین میزان رطوبت ثبت شده در استان مربوط به ماهشهر با ۸۳ درصد است و پس از آن هندیجان با ۸۲، اهواز و شادگان با ۷۵، بهبهان با ۷۴ و دزفول با ۶۸ درصد رطوبت نسبی در رده های بعدی قرار دارند.
بهادری، علت پدیده شرجی و رطوبت را جنوبی شدن جریانات جوی و نفوذ رطوبت از روی خلیج فارس اعلام کرد و افزود: این پدیده تا پایان هفته جاری در استان تداوم خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بعضا با افزایش ابر و همراه با وزش باد و غبار صبحگاهی ناشی از افزایش رطوبت پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایذه با حداقل ۱۵ درجه سانتیگراد خنک ترین و آبادان با حداکثر ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان خوزستان بوده اند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.