خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 31642
Share
قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان:

غدیر یا تختی برای ما فرقی نمی‎کند

قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در خصوص محل بازی دو دیدار خانگی باقی‌مانده‌مان تابع سازمان لیگ هستیم و ورزشگاه غدیر یا تختی برای ما فرقی نمی‎کند.علی پورکیانی در ابتدا درمورد بازی پیش‎روی این تیم با راه‎آهن اظهار کرد: پس از دیداری

قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در خصوص محل بازی دو دیدار خانگی باقی‌مانده‌مان تابع سازمان لیگ هستیم و ورزشگاه غدیر یا تختی برای ما فرقی نمی‎کند.
علی پورکیانی در ابتدا درمورد بازی پیش‎روی این تیم با راه‎آهن اظهار کرد: پس از دیداری که در تبریز مقابل گسترش این شهر انجام دادیم، بر این امر مصمم‎تر شدیم که بالای جدول را همچنان حفظ کنیم.
وی ادامه داد: ما 25 هفته در صدر جدول بودیم، ضمن احترام به تیم راه‌آهن که مانند سایر تیم‎ها، تیم با کیفیت و دارای کادر فنی خوب است، برابر این تیم برای سه امتیاز به میدان می‌رویم تا از صدر جدول فاصله نگیریم.
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‎که بازی آسانی پیش رو نداریم، گفت: امیدوارم با توانمندی کادر فنی و بازیکنان و همچنین تلاش آن‎ها بتوانیم سه امتیاز را ازآن خود کنیم.
پورکیانی افزود: راه‌آهن حریف دست و پا بسته‎ای نیست ولی ما از امتیاز میزبانی و تماشاگر برخورداریم و شانس خوبی برای پیروزی داریم.
قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا این تیم زیاد مساوی می‎کند و آیا اگر به جای 12 مساوی شش برد و شش باخت کسب می‎کردند بهتر نبود؟ عنوان کرد: از آن‎جا که ما در نیم‎فصل اول بازی‎های بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتیم، در نیم‎فصل دوم حریفان استراتژی خود را مقابل ما تغییر دادند و خیلی از آن‎ها در مقابل ما بازی تدافعی انجام دادند.
وی افزود: در نیم‌فصل دوم با سه گروه تیم در جدول مواجه بودیم و هستیم؛ گروهی از تیم‎ها در بالای جدول، گروهی وسط و گروهی نیز در تلاش برای فرار از سقوط هستند. بنابراین بازی‎ها از هفته بیستم به بعد عملاً بازی‎های سختی بود و دیگر بازی آسانی وجود ندارد.
پورکیانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چرا بیشتر بردهای استقلال خوزستان در این فصل با نتیجه خفیف یک بر صفر رقم می‎خورد و آیا این تاکتیک کادر فنی است؟ اظهار کرد: من در چارچوب مدیریتی کار می‎کنم و آنالیز این موضوع به خود عبدالله ویسی مربوط می‎شود. در جایگاه مدیریتی من فقط می‎توانم بگویم که ما تیمی جوان و پرآتیه داریم. ضمن این که به عقیده من هر 16 تیم لیگ به هم نزدیک هستند و تیمی که از موقعیت‎ها بهتر استفاده کند می‎تواند با یک گل هم پیروز شود.
قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص شانس قهرمانی آبی‎های اهواز نیز گفت: ما هفته به هفته پیش می‎رویم. فعلاً در حال فکر کردن به بازی با راه‎آهن هستیم تا در وهله اول بتوانیم صدر جدول را به دست آوریم و سپس باید دید خدا چه می‎خواهد.
او درباه محرومان و مصدومان استقلال برای دیدار با راه‎آهن نیز عنوان کرد: مصدومی نداریم و تنها حکیم نصاری دو کارته است و نمی‎تواند ما را همراهی کند.
پورکیانی در پایان در خصوص میزبانی همزمان فولاد و استقلال خوزستان در هفته‌های بیست‎وهشتم و سی‎ام در اهواز و این‌که راضی به بازی در ورزشگاه تختی هستند؟ تاکید کرد: برای ما، تختی و غدیر هیچ فرقی نمی‎کند و هر جا که سازمان لیگ اعلام کند، ما در آن جا بازی می‎کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.