خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 30689
Share

فعال اصلاح‌طلب: رقابت در انتخابات اسفند یک طرفه شده/ هیچ پاسخی به اعتراضاتم برای ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان ندادند

تحليلگر سياسي اصلاح طلب عنوان کرد که ظرف 48 ساعت آینده لیست نهایی اصلاح طلبان استان تهران منتشر و رسانه ای شود.

تحليلگر سياسي اصلاح طلب عنوان کرد که ظرف 48 ساعت آینده لیست نهایی اصلاح طلبان استان تهران منتشر و رسانه ای شود.
فیاض زاهد، استاد دانشگاه، نويسنده و تحليلگر سياسي اصلاح طلب گفت: معتقدم انتخابات در این دوره به یک رقابت یک طرفه تبدیل شده است و متاسفانه چهره‌های مطرح جریان اصلاح طلب علی رغم پیگیری های انجام شده از سوی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ردصلاحیت شده اند. در میان اشخاصی که توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شده اند، افرادی با سوابق درخشان انقلابی و اجرایی به چشم می خورد و این موضوع به هیچ عنوان زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
وی تصریح کرد: خود بنده از آن دسته از افرادی هستم که به ردصلاحیتم توسط شورای نگهبان اعتراض کردم اما تا به امروز که تنها 12 روز به برگزاری انتخابات زمان باقی است هنوز هیچ پاسخی از سوی شورای نگهبان به بنده اعلام نشده است و طبیعتا این وضعیت مورد قبول هیچ کس نیست.
تحليلگر سياسي اصلاح طلب در خصوص ارائه لیست مشترک اصلاح طلبان با اصولگرایان معتدل هم، عنوان کرد: اصلاح طلبان تا کنون هیچ گونه رایزنی جدی و روشنی در مورد ارائه لیست واحد با هیچ یک از افراد وابسته به جریان اصولگرایی نداشته اند. البته اصلاح طلبان ناچار هستند برای تکمیل فهرست انتخاباتی خود به سراغ افراد معتدل و نزدیک به تفکرات اصلاح طلبی بروند تا مانع ورود تندرو ها به داخل مجلس دهم شوند.
زاهد همچنین درباره زمان ارائه لیست اصلاح طلبان استان تهران اظهار کرد: فکر می کنم ظرف 48 ساعت آینده لیست نهایی اصلاح طلبان استان تهران منتشر و رسانه ای شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.