خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 30614
Share

قالیباف:نباید بگذاریم مشکلات و کاستی‌های کشور خواسته‌های دشمنان را تحقق بخشد

محمدباقر قالیباف که برای حضور در راهپیمایی امروز راهی اهواز شده بود با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر و سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در میان اقوام مختلف خوزستانی برای من یک توفیق است و بسیار خوشحال هستم که دوباره در میان مردم شجاع این استان حضور دارم.

محمدباقر قالیباف که برای حضور در راهپیمایی امروز راهی اهواز شده بود با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در میان اقوام مختلف خوزستانی برای من یک توفیق است و بسیار خوشحال هستم که دوباره در میان مردم شجاع این استان حضور دارم.
وی با اشاره به سخنان امام راحل و رشادت‌های مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس افزود: اینک نیز این مردم در جبهه‌های مقاومت با تقدیم شهدا در این راه در برابر فتنه دشمنان مسلمانان ایستادگی کردند.
شهردار تهران با بیان اینکه دشمنان در سه محور با انقلاب اسلامی مقابله کرد، گفت: استکبار همواره با انقلاب اسلامی مشکل داشته و در نگاه اول با تطمیع مبارزان و مردم وارد شد.
قالیباف با اشاره به وقایع انقلاب و تغییر کابینه توسط شاه خاطرنشان کرد: با ایجاد تغییرات نیز مردم دست از مبارزه بر علیه طاغوت بر نداشته زیرا مردم درک کرده بودند که باید با مستکبران خارجی و استبداد داخلی مسیر مبارزه را در پیش بگیرند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با وجود عدم باور غربی‌ها در مقابل شاه به پیروزی رسید و شعار نه شرقی، نه غربی این را به دنیا نشان داد که حکومت اسلامی می‌تواند بدون تکیه دادن به کشورهای شرقی و غربی تمدن جدید و نوینی را بسازد.
قالیباف با بیان اینکه جنگ تحمیلی اوج جنایت مستکبران و دشمنان این کشور بود، تصریح کرد: دشمن ابتدا با ایجاد ناامنی در مناطق مختلف کشور و اقدام برای ترور زمینه را برای شروع جنگ آماده کرد.
وی ادامه داد: مردم خوزستان و شهدا پرچم افتخار ما در جنگ تحمیلی هستند و امنیت امروز از برکات این دفاع مقدس است.
*تهاجم فرهنگی از روش‌های دشمنان نظام است
شهردار تهران با بیان اینکه ایجاد تحریف در جامعه اسلامی سومین روش توطئه دشمنان است، عنوان کرد: این یک زنگ خطر بزرگ برای نظام اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در این راستا افزود: امروزه مشاهده می‌شود که تعداد زیادی از شبکه‌های ماهواره‌ای برای مبارزه با انقلاب و تطهیر رژیم پهلوی فعالیت می‌کنند.
قالیباف با اشاره به تلاش برخی از افراد و رسانه‌ها برای کاهش نمایش اثرات مثبت انقلاب و پیشرفت‌های کشور گفت: این افراد با حرکت خود در جهت به‌وجود آوردن تفرقه و اختلاف و بزرگ‌نمایی مشکلات هستند.
وی اضافه کرد: نظام‌های استکباری از جمله آمریکا و انگلیس که تمام تاریخ‌شان از جنایت علیه ایران است می‌خواهند خود را خیر نشان دهند و از این‌رو به‌دنبال تحریف کردن واقعیات و حقایق هستند.
قالیباف با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ایجاد تردید در انقلاب هستند و استقلال، قدرت اسلام و آزادگی را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: مبارزه با استکبار است که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را معنی داده است.
وی با اشاره به اینکه هدف آمریکا گرفتن روحیه استکبارستیزی ملت و مسئولان کشور است، خاطرنشان کرد: این کشورها با پیش کشیدن مسائل مختلف کشور از جمله موارد هسته‌ای، حقوق بشر، داشته‌های نظامی و موشکی برای تحقق اهداف خود و مقابله با ما اقدام کردند.
*دشمنان به‌دنبال حذف حکومت اسلامی هستند
عالی‌ترین مقام شهرداری تهران با بیان اینکه تمام شعارهای ما از ابتدا تا انتها با آمریکا مبارزه کردن است، گفت: نماد نمایان این مبارزه ما حمایت کردن از مقاومت است و این مبارزه در تمام زمینه‌ها ادامه خواهد داشت.
قالیباف با اشاره به حمایت از مردم منطقه و دفاع از ملت خود اظهار کرد: اگر برای مبارزه با دشمنان در مرزهای جولان نجنگیم باید در مرزهای غربی کشور به مبارزه بپردازیم.
وی با اشاره به شعارهای فتنه سال 88 گفت: آن افرادی که این شعار آمریکایی را سر دادند به‌دنبال حذف کردن اسلام بودند.
وی با بیان اینکه باید بدانیم که مساله بیکاری، بی‌عدالتی، فقر در جامعه، نابرابری‌ها و سایر عواملی که باعث ایجاد مشکلات می‌شود یک بستر را برای تحقق بخشیدن به خواسته‌های دشمن فراهم می‌کند، اضافه کرد: آن‌گونه که برای مسائل هسته‌ای برجام صورت گرفت، اینک باید برجام اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های داخلی کشور نیز تهیه و تدوین شود تا مشکلات به بستری برای خواسته‌های دشمنان تبدیل نشود.
قالیباف با بیان اینکه نباید با معیشت مردم برخوردهای سیاسی شود و مشکلات بر اساس مقاومت اقتصادی حل شود، تشریح کرد: دشمنان از اینکه فکر کنند ما در ازای مشکلات خود تن به ذلت خواهیم داد کور خوانده‌اند.
وی با اشاره به انتخابات ماه آینده در سطح کشور تصریح کرد: حضور همه ما در این انتخابات ضمانت حفظ و پایدار بودن مردم‌سالاری دینی است و این حضور سبب تحقق خواسته‌های جمهوری نظام می‌شود.
قالیباف در پایان افزود: حضور در انتخابات و انتخاب افراد انقلابی و کاردان از شرایط حضور ما در این انتخابات است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.