خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 30609
Share

«انقلاب اسلامی ایران» باعث بالا رفتن بصیرت در جهان شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث بالا رفتن بصیرت و بیداری اسلامی در جهان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث بالا رفتن بصیرت و بیداری اسلامی در جهان شده است.
کریم بابایی با بیان اینکه حضور یکپارچه و مستمر مردم، انقلابی را به جهانیان معرفی کرد که بعدها از آن به‌عنوان معجزه قرن نام برده شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر نتیجه تلاش ایثارگرانه و مجاهدانه ملت غیور ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: این انقلاب بود که با پایداری و جهاد خالصانه مردم و تکیه بر استقلال و خودباوری، تمام نقشه‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی را به‌سود اسلام و مسلمانان تغییر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش، انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای مبارزه با ظلم و استکبار عنوان کرد و افزود: از پیروزی این انقلاب تا به امروز که بیش از 30 سال از آن می‌گذرد، باعث بالا رفتن بصیرت و بیداری اسلامی در جهان شده است.
بابایی توافقات اخیر صورت گرفته با برخی کشورهای غربی را خطری برای نفوذ این دشمنان به دستگاه‌های تصمیم‌گیر دانست و ادامه داد: این انقلاب از ابتدا همراه با دشمنی مستکبران و کافرانی بوده است که همواره تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را تسلیم خود کنند.
وی استراتژی این دشمنان را حذف اسلام، انقلاب و ایران عنوان کرد و یادآور شد: دشمنان همواره در حال تبدیل راهبردهای خود در قبال ایران هستند و اگر تا به امروز تاکتیک خود را از طریق جنگ سرد و تحریم های شکننده دنبال می‌کردند، اکنون آن را با ترفندها و مذاکرات تبدیل کرده‌اند.
بابایی با بیان اینکه ممکن است که خطر نفوذ برای ما تبعات بزرگی را در برداشته باشد؛ تصریح کرد: باید با هوشیاری کامل تحت رهبری حکیمانه رهبر و با حضور مستمر در همه صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب؛ خطر دشمن را احساس کنیم و فکر نکنیم که دشمن دست از خصومت با ما برداشته یا برمی‌دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با اشاره به انتخابات اسفند ماه و ارتباط آن با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ماه یادآور شد: حضور حداکثری همه اقشار مردم برای پشتوانه جمهوری اسلامی در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
بابایی ادامه داد: انتخاب فردی اصلح که موازی با سیاست‌های انقلاب اسلامی باشد و خود را متکی به قانون اساسی جمهوری اسلامی و معتقد به ولایت مطلقه فقیه و التزام عملی و تئوری به رهبری معظم انقلاب بداند.
وی در پایان در خطاب به کاندیداها خواستار رعایت و تمکین کردن به قانون شد و گفت: کاندیداها با تعهد و رعایت قانون، در انتخاباتی با شکوه سهیم باشند و به رأی مردم احترام بگذارند و انشاءالله با حضور حداکثری مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهیم زد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.