خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 30555
Share

ساختمان اداره گاز شهر زهره افتتاح شد

به‌مناسبت دهه فجر ساختمان اداره گاز شهر زهره از توابع بخش چم‌خلف عیسی افتتاح شد.

به‌مناسبت دهه فجر ساختمان اداره گاز شهر زهره از توابع بخش چم‌خلف عیسی افتتاح شد.
سیف‌الله قنواتی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز شهر زهره با حضور حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، احمد جعفری‌نسب فرماندار، امام جمعه و خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان ادارات شهرستان و بخش‌های مرکزی و چم‌خلف عیسی  اظهار کرد: امروز برگ زرین دیگری از دفتر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهر ورق می‌خورد.
وی افزود: زیر‌بنای این ساختمان 380 متر‌مربع، در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون تومان با اتمام رسیده است.
رئیس اداره گاز ناحیه هندیجان در ادامه اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طرف ناحیه شهرستان،  فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز و توجه خاص مسئولان شرکت گاز استان به هندیجان کار ساخت و تکمیل پروژه به پایان رسید.
این مسئول تصریح کرد: در اداره گاز این شهرستان 8 هزار مشترک گاز خانگی داریم که یک‌هزار مشترک آن در روستا‌ها هستند.
قنواتی افزود: در هندیجان و شهر زهره 100 درصد پوشش گاز‌رسانی و نصب علمک گاز داریم که آماده گاز‌رسانی به مردم شهرستان و روستاهای شمالی شهرستان هستند و از این‌رو از اولین روستا تا آخرین روستای حوزه شمالی هندیجان گاز را تا درب خانه‌های مردم رساندیم.
قنواتی خاطرنشان کرد: در روستاهای جنوبی شهرستان هم اکنون سه پروژه در حال انجام است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا خرداد سال آینده کار گازرسانی به مردم این روستاها را به اتمام برسانیم.
وی عنوان کرد: با همت امیدوار هستیم که کار گاز‌رسانی به روستاهای محور هندیجان به دیلم را شروع کنیم تا این که هیچ روستای بدون گاز نداشته باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.