خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 30421
Share

یاقوت‌پور:من استعفا ندادم!

رییس انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و عضو انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: من به عنوان عضو رسمی هیات امنای تئاتر استان خوزستان اعلام می‌کنم که هیچ گونه استعفایی از طرف من صورت نگرفته و با من نیز در این خصوص هماهنگی نشده است.

رییس انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و عضو انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: من به عنوان عضو رسمی هیات امنای تئاتر استان خوزستان اعلام می‌کنم که هیچ گونه استعفایی از طرف من صورت نگرفته و با من نیز در این خصوص هماهنگی نشده است.
محمد یاقوت‌پور با اشاره به خبر استعفای اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان اظهار داشت: درباره استعفای دسته جمعی تئاتری‌های خوزستان با احترام زیادی که برای دوستان قایل هستم بایستی استعفای برخی از اعضا هیات امنا تصحیح می‌شد.
وی افزود: شاید بنده هم با این رویکرد اداره کل ارشاد مخالف باشم اما به نظر من مشکلات بزرگ‌تری در تئاتر استان هست که بتواند دلیل استعفا برای دوستان گرانقدر پیش بیاورد. من در این 17سالی که رییس انجمن نمایش شهرستان اندیمشک و شش سالی که عضو هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان بوده‌ام اگر به دنبال بهانه‌جویی‌های این چنینی بودم بایستی هر ماه به استعفا تن می‌دادم.
یاقوت‌پور ادامه داد: نکته بعدی که من را آزار می‌دهد این است که رییس تئاتر خوزستان چرا فقط به مشکلات تئاتر اهواز می‌نگرد و در پی بروز کوچک‌ترین مشکلی در این شهر استعفایش را به کل خوزستان تعمیم می‌دهد.
رییس انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک عنوان کرد: آیا در کل تئاتر خوزستان تا این جای مدیریت جناب محمد مالی هیچ گونه مشکلی نبود که به بهانه‌اش تهدید به استعفا بکند؟ آیا آن هنگام که تنها جشنواره سراسری استان خوزستان در شهریور امسال با پیشنهاد جناب مالی به تعطیلی کشیده شد و به صورت قطعه قطعه شده و از بیم تامین هزینه اسکان و پذیرایی هنرمندان در شهرستان‌ها برگزار شد و امکان دیده شدن کارهای شهرستان‌ها را به دیگر گروه‌ها ندادند بهانه برای استعفا نبود؟
او ادامه داد: نکته بعد این که وقتی ایشان روز اول بدون هیچ آشنایی قبلی با تئاتر و تئاتری‌ها وارد عرصه تئاتر خوزستان شد و با قول آوردن پول‌های میلیونی دوستان را وسوسه کرد تا به ایشان در ریاست تئاتر استان تمکین کنند به قولش عمل کرد؟
یاقوت‌پور اضافه کرد: آیا عدم حضور حتی یک نمایش در جشنواره تئاتر فجر امسال از خوزستان پس از سال‌ها از این که همه ساله خوزستان در فجر می‌درخشید بهانه سرافکندگی برای ایشان برای استعفا نبود؟ و هزار آیا و امای دیگر که نشان از این دارد که ایشان با توجه به عدم شناخت‌شان از تئاتر و عدم اولویت‌گذاری دست به استعفای یک طرفه زده‌اند که گریز رو به جلو بزنند و امکان استیضاح خود را به تئاتری‌های استان ندهند.
عضو انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان بیان کرد: ضمن ارج نهادن به امضاهای دوستان گران قدرم که نام هر کدام‌شان را که می‌بینم به یاد افتخارات‌شان در این عرصه می‌افتم باید متذکر شوم که این مشکل بایستی در انجمن تئاتر اهواز حل می‌شد و به استعفای تئاتر اهواز بایستی ختم می‌شد نه این که نام تئاتر خوزستان را بر این استعفا می‌گذاشتند. باشد که همواره در راه اعتلای تئاتر و فرهنگ فاخر استان راسخ و البته صادق گام برداریم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.