خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 30420
Share

زمان‌پور:شهرداری نباید وارد فعالیت‌های انتخاباتی شود

عضو شورای شهر اهواز گفت: روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری باید بی‌طرفی خود را نسبت به کاندیداهای انتخابات مجلس دهم اعلام کنند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری باید بی‌طرفی خود را نسبت به کاندیداهای انتخابات مجلس دهم اعلام کنند.
آذر زمان‌پور در خصوص ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری‌ها در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اظهار کرد: اموال شهرداری و اماکنی که در شهرداری مستقر هستند، متعلق به بیت‌المال و مردم هستند. همچنین طبق نصح صریح قانون، استفاده از اموال و امکانات مردمی جهت تبلیغ له یا علیه و سود و زیان کاندیدای خاصی ممنوع است.
وی ادامه داد: زمزمه‌ها و شایعه‌هایی در خصوص این که برخی افراد توصیه‌هایی به پیمانکاران فضای سبز و رفت و روب و مدیران مناطق کرده‌اند که بر له یا علیه کاندیدای خاصی کار کنند و این نهادها برای تبلیغات کاندیداها تقسیم بندی شوند؛ در نطق جلسه هفته گذشته در شورای اسلامی شهر اهواز به شدت در این زمینه هشدار داده شد و اعلام شد که شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها حق استفاده از اموال و اماکن شهرداری را ندارند و باید از ورود به مسایل انتخاباتی و جناحی بپرهیزند.
زمان‌پور افزود: مدیران ارشد شهرداری به جای پرسه زدن در ستادهای مختلف انتخاباتی، بهتر است به کارهای عقب‌افتاده شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و آماده‌سازی چهره شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بپردازند.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به وظیفه ذاتی شهرداری بیان کرد: شهرداری یک نهاد خدماتی و اجتماعی است و به هیچ عنوان نباید وارد کارهای سیاسی و انتخاباتی و جناحی شود. همچنین شهرداری باید روال ساده و بی‌حاشیه خود را در جهت خدمت‌رسانی به مردم پیش بگیرد.
وی افزود: اگر تخلفی در این زمینه به وجود بیاید، قطعا گزارش‌ها و مکاتبات خود را در خصوص این تخلفات به شهردار و متولیان و مسئولان امنیتی و برگزارکنندگان انتخابات ارایه خواهد شد؛ زیرا این تخلفات، شهروندان را از خدمات صحیح و سالم و بهینه محروم می‌کند و رقابت سالم بین کاندیداها را از بین می‌برد.
زمان‌پور گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، این امکانات و وقت مدیران برای خدمت‌رسانی و حق‌الناس است که در این راستا وقت مدیران شهرداری و شهرداران باید در جهت خدمت‌رسانی به مردم صرف شود نه در طرفداری از یک جناح. اگر این روند عدم طرفداری شهرداران از یک کاندیدا بدون تخلف پیش رود، مانند سال‌های گذشته انتخاباتی پرشور و بابصیرت خواهیم داشت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.