خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 30415
Share

اعزام تیم فوتبال ساحلی کارگری شوش به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی از اعزام تیم فوتبال ساحلی کارگری شوش به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی از اعزام تیم فوتبال ساحلی کارگری شوش به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
سید ناصر حسینی با اشاره به برنامه‌های متنوع کمیته کارگری ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان شوش اظهار کرد: برنامه‌های این دهه با عنوان بیعت با ولایت و امید در فجر با دیدار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونی‌های شهرستان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شوش آغاز شده است.
وی به تشریح برنامه‌های این کمیته پرداخت و گفت: برپایی مراسم جشن انقلاب در واحدهای کارگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه‌فجر است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در مراسم جشن انقلاب و به مناسبت دهه مبارک فجر تیم فوتبال ساحلی کارگری شهرستان شوش به مسابقات کشوری به میزبانی شیراز، اعزام می‌شود.
حسینی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال کارگران، حضور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، شرکت منسجم و هماهنگ کارگران در نماز دشمن‌شکن جمعه از دیگر برنامه‌های این کمیته است.
وی یادآور شد: برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شوش با محوریت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، امیدآفرینی، خودباوری، همدلی و همزبانی و تزریق روحیه نشاط و امید و توجه ویژه به کارگران و خانواده آنان پیش‌بینی شده است.
رئیس کمیته کارگری شوش در پایان به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دوستان و دشمنان انقلاب بدانند راه ما همان راه امام خمینی (ره) خواهد بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.