خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر : 28841
Share

عدم وابستگی و وامداری به احزاب و گروه ها

| عیسی قلی احمـدی نیا |

لايق ترين افراد براى خدمتگزارى عالمانند.آنگونه که پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) درباره اين عالمان مى فرمايد :« نعم الرجل الفقيه العالم ان احتيج اليه نفع»
آن عالم فقيهى كه سودمند و خدمتگزار مردم باشد انسان نیکی است.
براستی که خدمت به مردم بزرگترین نعمت هاست.سرلوحه برنامه کاری مسئولان باید خدمت به مردم و محرومیت زدایی باشد و در عرصه خدمت رسانی به مردم باید عشق ورزید نه آنکه خود را تافته جدا بافته فرض کرد. همانگونه که آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلله العالی) خدمت بی‌منت به مردم را نعمتی الهی برای مسئولان دانسته و فرمودند در خدمتگزاری، به همه مردم نگاه یکسان داشته باشید و تفاوتی میان هیچکس قائل نشوید،عرض می نمایم که در طول حیات سیاسی ام به هیچ وجه وابستگی خطی و جناحی و حزبی نداشته و نخواهم داشت و به هیچ گروه و دسته‌ای وابسته  و وام دار نبوده و نیستم و تنها هدفم خدمت به مردم است.آن هم با توجه به قانون اساسی و خط و مشی آن و نیز در سایه  ولایت مطلقه فقیه راه خدمتگزاری به مردم را پیش خواهم برد.البته اگر فرصتی فراهم شود.
همانگونه که شاعر می فرماید:   «تا توانی به جهان خدمت محرومان کن/به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی»
در پايان،به فرازى از سخنان گهربار زعیم فرزانه آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظلله العالی)كه خورشيد وجودش از افق حوزه نمايان گشت و شعاعش همگان را فرا گرفت و دراين راه هستى اش را فدا ساخت،گوش جان مى سپاريم.به اميد آن كه راه و كلام او الگوى رفتار و گفتارمان گردد: مسئولین تا نفس دارند باید به این مردم خدمت کنند. بایستی در بین مسئولین مسابقه خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم برقرار باشد. همه مسئولین باید در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و یک نهضت خدمت به مردم راه بیندازند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.