خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 28214
Share

البوغبیش: زنگ مانور زلزله و ایمنی در مدارس شادگان نواخته می‌شود

جلسه هماهنگی هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس به ریاست معاون فرماندار و با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط به‌منظور برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شادگان عصر امروز در محل فرمانداری شادگان برگزار شد.

جلسه هماهنگی هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس به ریاست معاون فرماندار و با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط به‌منظور برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شادگان در محل فرمانداری شادگان برگزار شد.
نعمت‌اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان طی این جلسه اظهار کرد: هدف از برگزاری مانور زلزله در مدارس آمادگی عمومی دانش‌آموزان و معلمان و آموزش‌های لازم و فراگیری راه‌های مقابله به‌منظور کاهش خطرات و حوادث احتمالی است.
وی با اشاره به انواع حوادث طبیعی فراروی شهرستان، استان و کشور بر ضرورت اجرای هرچه بهتر و با شکوه‌تر مانور همزمان با سراسر کشور تاکید کرد و گفت: ادارات مرتبط برگزارکننده مکلفند همکاری و هماهنگی‌های لازم را طبق تصمیمات اخذ شده و هماهنگی‌های به‌عمل آمده معمول کند.
معاون فرماندار شادگان در پایان این جلسه گفت: آیین نمادین هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور هشتم آذر ماه با حضور مسئولان در مدرسه آزادگان این شهر برگزار می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.