خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 28182
Share

ورود معاونت علمی‌وفناوری رییس‌جمهور برای حل مشکلات زیست‌محیطی خوزستان

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در پاسخ به این‌که چه برنامه‌هایی برای حل مشکلات زیست‌محیطی خوزستان در این معاونت وجود دارد، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای حل مشکلات محیط‌ زیست خوزستان آمادگی دارد و ورود خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در پاسخ به این‌که چه برنامه‌هایی برای حل مشکلات زیست‌محیطی خوزستان در این معاونت وجود دارد، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای حل مشکلات محیط‌ زیست خوزستان آمادگی دارد و  ورود خواهد کرد.
دکترسورنا ستاری اظهارکرد: هر مشکلی که وجود دارد باعلم و دانش قابل حل است. برای برطرف کردن مشکلات محیط زیست استان  در برخی پروژه‌ها مشارکت داشته‌ایم و آمادگی انجام فعالیت‌های بیشتری را در این خصوص داریم.
وی افزود: اگر به مشکلات محیط زیست استان به‌صورت علمی پرداخته شود، این مشکلات قابل حل است و این طور نیست که راهکار علمی برای حل این مسائل وجود نداشته باشد.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور تأکیدکرد: این آمادگی را داریم که برای برطرف کردن مشکلات استان ورود کنیم همان طور که در برخی پروژه‏های محیط‌زیست استان هم مشارکت داشتیم و اقدامات دیگری نیز انجام خواهد شد.
ستاری ادامه‌داد: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌ویژه برای حل مشکل ریزگردها کارهایی را انجام خواهد داد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.