خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 28141
Share

تروریست های داعش : ما می‌آییم تا فرانسه را نابود کنیم

عوامل تروریستی داعش که بزرگ شده فرانسه هستند در فیلم جدیدی که تصاویری از فروپاشی برج ایفل را نشان می‌دهد، تهدید هولناک جدیدی را برای حمله به فرانسه مطرح کردند.

عوامل تروریستی داعش که بزرگ شده فرانسه هستند در فیلم جدیدی که تصاویری از فروپاشی برج ایفل را نشان می‌دهد، تهدید هولناک جدیدی را برای حمله به فرانسه مطرح کردند.
در تصاویر منتشر شده در توییتر یک تروریست که کلاه دو چشمی به چهره داشت، هشدار داد: ما می‌آییم. ما می‌آییم تا کشور شما را نابود کنیم.
مشخص نیست که این فیلم کجا ضبط شده اما این تروریست به دوربین می‌گوید: آهای فرانسوا اولاند! تو اعلان جنگی کردی که در آن نمی‌توانی پیروز شوی. تو قادر به پیروزی در این جنگ نخواهی بود. تو به مردم کشورت قول داده‌ای که در این جنگ پیروز شوی اما این پیروزی به ما وعده داده شده است.
وی افزود: این چیزی است که نمی‌خواهید هرگز رخ دهد. ما می‌آییم، ما می‌آییم تا کشور شما را نابود کنیم.
داعش فیلمی از فرو ریختن برج ایفل نشان داده که البته این فیلم از فیلم اکشنی مربوط به سال 2009 میلادی تحت عنوان "جی آی جو: ظهور کبرا" گرفته شده است.
در این فیلم تحت عنوان "پاریس فروپاشیده است"، تروریست‌های داعش متعهد به حملات بیشتر به پاریس همانند حمله 13 نوامبر سال جاری میلادی که در آن 130 تن کشته و صدها تن دیگر زخمی شدند، می‌شوند.
فیلم فروپاشی برج ایفل شامل صحنه‌هایی از بمباران مواضع داعش در سوریه توسط نیروهای فرانسوی و تصاویری از حملات تروریستی پاریس است.
در هفته‌های گذشته فیلم‌هایی نیز از تهدید حمله به نیویورک و واشنگتن منتشر شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.