خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 28101
Share

جلیلی :فعالان سیاسی در آستانه انتخابات تحمل خود را افزایش دهند

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس از فعالان سیاسی درخواست کرد تا در نزدیکی انتخابات آستانه تحمل خود را افزایش دهند و مسئولین اجرایی نظارتی نیز فضایی را ایجاد کنند که حماسه سیاسی دیگری رقم بخورد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس از فعالان سیاسی درخواست کرد تا در نزدیکی انتخابات آستانه تحمل خود را افزایش دهند و مسئولین اجرایی نظارتی نیز فضایی را ایجاد کنند که حماسه سیاسی دیگری رقم بخورد.
اسماعیل جلیلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: فضای سیاسی نیمه دوم سال که فصل انتخابات است به طور طبیعی آبستن موافقت‌ها، مخالفت‌ها و تنش‌ها قرار خواهد گرفت و علاقمندان این فعالیت‌ها برای ظهور و بروز ایده‌ها و معرفی خود تلاش‌هایی را انجام می‌دهند که می‌تواند منجر به شادابی فضای سیاسی کشور شود.
وی افزود: خوب است فعالان سیاسی در این حوزه با بالا بردن آستانه تحمل خود تلاش برای زیبایی هر چه بیشتر این فضا را در شرایط امسال در دستور کار قرار دهند و مسئولین اجرایی و نظارتی با تاکید بر چارچوب‌های قانونی فضایی را ایجاد کنند که امسال نیز حماسه سیاسی در حوزه انتخابات رقم خورد و بتوانیم برگ زرینی بر افتخارات کشور بیفزاییم.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد:‌ اکنون که فرصت‌های بین‌المللی برای تعامل با جمهوری اسلامی ایران فضای تازه‌ای را ایجاد کرده است با تمرکز بر رشد اقتصاد ملی و تقویت تولید داخلی با برنامه ریزی برای سهم‌بری حداکثری از بازارهای بین‌المللی، برنامه ریزی و کارکردهای خود را به صورت جدی و با اراده عملی و هماهنگی در دستور کار قرار دهند.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس به مساله بیکاری در خوزستان اشاره کرد و گفت: آمار بالای بیکاری جوانان شرایط را در حوزه اجتماعی بسیار سخت کرده و متاسفانه به جای برنامه ریزی برای حل این بحران شاهد ارائه آمارها و گزارش‌هایی هستیم که منطبق با واقعیت نیست.
جلیلی تصریح کرد: نیاز است که رئیس جمهور نسبت به این مهم اقدام لازم را انجام دهد و سازمانهای توسعه‌ای سرمایه گذار که کشش سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را دارند مورد حمایت قرار گیرند.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه در طول سال 94 سیل خسارت‌های جدی را وارد کرده است، اما متاسفانه سازمان مدیریت تا به امروز ریالی از اعتبارات را برای رفع خسارت‌هایی که به زیرساخت‌ها در این شهرستان وارد شده انجام نداده است.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس همچنین به منظور گازرسانی به شهرها و روستاها در حوزه‌ی انتخابیه‌اش از وزیر نفت تشکر کرد و گفت: اما همچنان راه‌هایی که پروژه‌های آن بر عهده وزارت نفت است تعطیل و بعضا با تاخیر جدی مواجه هستند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.