خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 28097
Share

امین‌فر :روزهای افت‌مان را سپری می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که در حال سپری کردن روزهای افت‌مان هستیم، گفت: امیدواریم به کورس رقابت، جهت صعود به لیگ برتر برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که در حال سپری کردن روزهای افت‌مان هستیم، گفت: امیدواریم به کورس رقابت، جهت صعود به لیگ برتر برگردیم.
غلامحسین امین‌فر در خصوص دیدار این تیم برابر مس کرمان در لیگ دسته یک کشور که به شکست 2 بر یک این تیم انجامید، اظهارکرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول شاید اصلا توپ به دست دروازه‌بان‌مان نخورد، البته ما هم موقعیت‌های زیادی نداشتیم ولی بازی در این نیمه در اختیار ما بود.
وی افزود: نیمه دوم بر اثر اشتباه فاحش مدافع‌مان که توپ را بی‌هدف دفع کرد، گل دریافت کردیم. پس از دریافت گل، فشار را زیاد کردیم و تیم مس کاملا در دفاع فرو رفت و اصطلاحا اتوبوسی دفاع کرد و هر چه بازیکنان‌مان توپ زدند، وارد دوازه حریف نشد.
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان افزود: حریف در ادامه روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم را هم زد و این گل مانند آب سردی بود که روی تیم ما ریخته شد. بازیکنان‌مان در ادامه نیز تلاش خود را کردند و در وقت‌های تلف شده، توانستیم یکی از دو گل را جبران کنیم ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم.
وی در خصوص نتیجه نگرفتن نفت آبادان برخلاف انتظارات، گفت: ما چند هفته است که خوب نتیجه نمی‌گیریم؛ بازیکنان‌مان تلاش خود را می‌کنند ولی از فرصت‌های‌مان استفاده نمی‌کنیم و عامل دیگر هم این است که ما از بازی با تیم خونه‌به‌خونه بابل تاکنون با مشکلات داوری مواجه بوده‌ایم و اوج این مشکلات، در دیدارمان با پیکان بود. در بازی روز گذشته با مس کرمان نیز داور در دقیقه 6 یک پنالتی مسلم را به سود ما نگرفت.
امین‌فر ادامه‌ داد: من وقتی در این خصوص با داور صحبت کردم، او گفت که این صحنه را ندیدم در حالی که داور را گذاشته‌اند که ببیند و عدالت را برقرار کند. به داور گفتم شما ندیدی اما از کمک خود بپرس او حتما صحنه خطا را دیده است. پس داور را برای چه می‌گذارند و اگر قرار باشد او نبیند چه کسی باید ببیند؟ در هر صورت مشکلات فنی خودمان، داوری و نداشتن یک گل‌زن تمام عیار، عواملی بوده که باعث شده است ما چهار هفته نتایج خوبی کسب نکنیم.
وی در پاسخ به این سوال ‌که آیا نفت آبادان با این نتایج می‌تواند لیگ برتری شود؟ گفت: شرایط در حال حاضر سخت شده است ولی باز هم امیدوار هستیم، چرا که بازی‌های بسیاری باقی مانده است، البته باید از این بازی‌ها استفاده کنیم و نتیجه بگیریم و از توقف حریفان‌مان نیز بهره ببریم. در حال حاضر فاصله ما با تیم‌های بالا سری‌مان در حال زیاد شدن است و اگر به همین صورت بازی کنیم و نتیجه نگیریم، عقب می‌مانیم و کار خیلی سخت می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان افزود: در هر صورت اگر نتایج‌مان را بهبود ببخشیم، می‌توانیم امیدوار باشیم. تیم‌های صدر جدولی هم روزهای افت دارند و همیشه به این صورت نیست که در اوج باشند. ما اکنون در حال سپری کردن روزهای افت‌مان هستیم و امیدواریم که به کورس رقابت جهت صعود به لیگ برتر برگردیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.