خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 28096
Share

رئوفی :بزرگداشت آیت‌الله جمی، امری مردمی است

معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر مردمی بودن شخصیت آیت‌الله جمی گفت: بزرگداشت آیت‌الله جمی، امری مردمی است و ادارت و ارگان‌ها وظیفه مدیریت و هماهنگی این مهم را بر عهده دارند.

معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر مردمی بودن شخصیت آیت‌الله جمی گفت: بزرگداشت  آیت‌الله جمی، امری مردمی است و ادارت و ارگان‌ها وظیفه مدیریت و هماهنگی این مهم را بر عهده دارند.
مسعود رئوفی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد درگذشت آیت‌الله جمی، امام جمعه آبادان در دوران دفاع مقدس، که امروز(3 آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت و نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله جمی نشان‌دهنده ارادت مردم نسبت به فردی است که در تمام سال‌های جنگ، آبادان را ترک نکرد.
وی ادامه داد: آیت‌الله جمی در تمامی دوران جنگ و بعد از آن، نماز جمعه آبادان را حتی یک بار نقض نکرد و با رشادت و حضور بی‌وقفه خود، به مردم و رزمندگان دلگرمی می‌داد.
معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان با بیان این که آیت‌الله جمی یک شخصیت مردمی است و بزرگداشت امام جمعه فقید آبادان باید به دست مردم انجام شود، گفت: حضور پرشور ادارات و ارگان‌ها در کنار مردم جهت برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله جمی، نشان از محبوبیت و مقبولیت این شخص بزرگ و سفرکرده دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت امام جمعه فقید آبادان، افزود:  مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله جمی 3 دی ماه در حسینیه ثارالله آبادان برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، برپایی شب شعر، سخنرانی و حضور مهمانان ویژه کشوری و منطقه‌ای از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت است.
آیت‌الله غلامحسین جمی، امام جمعه آبادان در دوران جنگ تحمیلی بود که در 8 سال دفاع مقدس در این شهر حضور داشت. آیت‌الله جمی دی ماه 1387 در اثر کهولت سن در آبادان درگذشت و در همین شهر خاکسپاری شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.