خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 26864
Share

اختلاس و فساد کمر نظام را شکسته اند

گروه سیاسی: آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید به موضوع اختلاس ها در کشور اشاره کرد و گفت: مشکلاتی به مملکت ما ضربه وارد کرده که نخست اختلاس است و دیگری سومدیریت که اینها کمر نظام را شکسته اند

گروه سیاسی: آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید به موضوع اختلاس ها در کشور اشاره کرد و گفت: مشکلاتی به مملکت ما ضربه وارد کرده که نخست اختلاس است و دیگری سوء مدیریت که اینها کمر نظام را شکسته‌اند.

این مرجع تقلید در دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: بیت المال حسابش در قیامت معلوم است اما در این دنیا بنا به فرموده حضرت علی(ع) بیت المال یک مرتع سرسبز است که اگر در جایی غیر از خودش و خدمت به مردم مصرف شود بیماری وبا می شود که آبروریز خواهد بود و همه از آن مطلع خواهند شد. وی بیان کرد: مسوولان باید در مصرف بیت‌المال دقت کنند و همین دادگاه اختلاس نفتی بیماری شده است که آبروی نظام را خدشه دار کرده و اگر به این جمله گهربار حضرت علی(ع) گوش داده بودیم امروز آبروی ما در دنیا حفظ می شد و من از خداوند می خواهم که به ما آبرو عطا کند.
آیت الله جوادی آملی ادامه داد: ما در این کشور همه چیز داریم و خداوند نعمت خودش را برای ما قرار داده و این در حالی است که یک صدم جمعیت دنیا را داریم، 10 درصد از منابع دنیا در کشور ما قرار دارد ولی متاسفانه این اختلاس ها ضربه زیادی را به مردم و کشور وارد کرده است. وی گفت: امروزه به دلیل پیشرفت‌های به دست آمده در جهان و ارتباط آسان مردم در هر نقطه از جهان با یکدیگر به تعبیری دهکده جهانی بوجود آمده و ارتباط با همه کشورها میسر شده است و خداوند به این موضوع اشاره دارد که کفاری که به شما آسیبی نرسانده اند و با شما مشکلی ندارند و یا جنگی نمی‌کنند مثل بعضی از کشورهایی که با ما ارتباط دارند با آنها رفتار خوبی داشته باشید زیرا انسان های بلند همت همیشه کج اندیش نیستند.
آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: فکر نکنید در شهر قم هستید و کوچک فکر کنید باید تاثیر گذار عمل کنید، فرض کنید الان در سازمان ملل نشسته اید و تصمیم گیری می کنید و باید بسیار بزرگ فکر کنید زیرا خدمت کردن همت بلند می خواهد و تنها پول در آن دخیل نیست و شما باید در مسائل کلان بلند نظر باشید تا به هدف خود برسید. وی خطاب به شهردار قم تاکید کرد: شهرداری باید بنا به بودجه ای که دارد کار کند و خروجی ها را مشخص کند که از این طرح چه هدفی دارد و نکند این پول ها در جاهایی که لازم نیست خرج شود که متاسفانه قبلا بعضی از ساخت و سازها در این شهر توجیه نداشته است و الان کارایی ندارد و کم کم متروکه می شود.

پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.