خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 26789
Share
پزشکیان:

تاخیر اجرای برجام به ضرر کشور و نظام است/ عده‌ای در مجلس معتقدند که ما باید با دنیا بجنگیم و نباید با آنها مذاکره کنیم

عضو کمیسیون ویژه برجام اعتقاد دارد که با تصویب یک فوریت طرح برجام با تاخیر بیشتری برای برجام تعیین تکلیف می شود و این به ضرر کشور و نظام استٰ.مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بررسی برجام در مورد عدم رای مثبت مجلس به طرح دوفورتی برجام گفت:با تصویب

عضو کمیسیون ویژه برجام اعتقاد دارد که با تصویب یک فوریت طرح برجام با تاخیر بیشتری برای برجام تعیین تکلیف می شود و این به ضرر کشور و نظام استٰ.
مسعود پزشکیان  عضو کمیسیون بررسی برجام در مورد عدم رای مثبت مجلس به طرح دوفورتی برجام گفت:با تصویب یک فوریت طرح برجام با تاخیر بیشتری برای برجام تعیین تکلیف می شودو این به ضرر کشور و نظام استٰ گرچه ما هر روز در حال ضرر کردن هستیم آقایان رکود اقتصادی بیکاری و مشکلات عدیده اقتصادی را نمی بینند و می گویند فلان موضوع در کشور به تحریم چه ارتباطی دارد.
نمانیده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: همه مشکلات ما به تحریم ها ارتباط داردٰ در صنعت تکنولوزی تجارت و بانک‌ها و معاملات و حمل و نقل محدودیت های وحشتناکی به ما تحمیل شده است یعنی ما هر چیزی را که بخواهیم منتقل کنیم و یا بخواهیم نیرو وارد کنیم با مشکل و معضل مواجهه ایم  ارزانتر می فروشیم  زیرا نمی توانیم از راه معمولی برویم و از آن طرف گران تر  و خراب تر می خریم.
وی ادامه داد:ما چاره ای جز خریدن و فروختن به این شیوه نداریم و در این مسیر هر چیزی را نیز به ما تحمیل می کنند که در کنار این بازارها را از دست داده ایم .
پزشکیان با بیان اینکه تاخیر در تعیین تکلیف برای برجام روزانه چند هزار میلیارد تومان کشور ضرر می کند گفت:معلوم نیست چه کسی باید در برابر این ضررها جوابگو باشد .
وی با اشاره به مخالفت عده ای با کلیت برجام گفت:عده ای معتقدند که ما باید بجنگیم و نباید با دنیا مذاکره کنیم و عده ای نیز می گویند ما نباید حرف بزنیم و یا گفت و گو کنیم و یا حتی بخندیم  .
این نماینده اصلاح طلب مجلس بیان کرد:متاسفانه همیشه این عده مجلس را به حواشی می برند و این واقعیت است و ما باید هوشیار باشیم کاری کنیم که مجلس و برجام به حواشی کشیده  نشود  و از منافع مملکت دفاع کنیم  ٰاین افراد از پشت عینک بدبینی همه چیز را می بینند و به همین دلیل نیز این مشکلات را ایجاد می کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.