خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 26788
Share
عضوکمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی:

احمدی‌نژاد در مورد فسادهای رخ داده در دولتش سهل انگاری و غفلت کرده است

دهدشتی اعتقاد دارد که تمام مردم منتظر هستند تا سرانجام دادگاه بابک زنجانی را مشاهده کنند.حسین دهدشتی ،عضوکمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی درمورددادگاه وی گفت:موضوع بابک زنجانی سه سال است که مطرح است و تمام مردم منتظر هستند تا سرانجام آن را مشاهده کنند.

دهدشتی اعتقاد دارد که تمام مردم منتظر هستند تا سرانجام دادگاه بابک زنجانی را مشاهده کنند.
حسین دهدشتی ،عضوکمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی درمورددادگاه وی گفت:موضوع بابک زنجانی سه سال است که مطرح است و تمام مردم منتظر هستند تا سرانجام آن را مشاهده کنند.  حجم اختلاس چیزی حدود 9 هزار میلیارد تومان است که سابقه نداشته است  و طبیعتا هر چه ما شفاف تر عمل کنیم بهتر است .
وی اظهار کرد:دراین قضیه فقط باباک زنجانی به تنهایی نبوده است،یعنی شخصی که نه سابقه ای و نه ریشه ای و نه عقبه ای دارد یکدفعه این حجم فساد را ایجاد می‌کند و باعث خروج این حجم از پول مملکت می شود و همین نشان می دهد که بسیاری از عوامل به وی کمک کرده اند که ممکن است برخی کمک ها سهوی بوده باشد و دقت لازم را نداشته باشد اما بعضی کمک ها نیز حساب شده باشد .
دهدشتی بیان کرد: در حال حاضر 7 الی 8 بانک با وی در تعامل بوده است چگونه ممکن است بانکی که برای مسائل و وام های کوچک به شدت سخت گیری می کند اما در مبالغ کلان اینچنینی اینگونه رفتار می کند و باید این مسئله و همچنین روابط نیز در این زمینه روشن شود.
وی با اشاره به این تخلف دردولت احمدی نژاد گفت:هر مسئولی هر اتفاقی در زیر مجموعه اش بیفتد باید پاسخگو باشد،هنوز در کشور ما این جا نیفتاده است که مسئولان پاسخگو باشند،مثلا در پرونده رحیمی نیز ذکر شده است که با دستور ریس جمهور این کار را انجام داده است و تا حالا نبوده است که معاون ریس جمهور و یا حتی وزیر را برخورد کنند در حال حاضر باب این موضوع باز شده است و برخورد می شود .
دهدشتی بیان کرد:ما معتقدیم این تابو باید شکسته شود و حتی اگر ریس جمهوری نیز تخلف داشته است به تخلفش رسیدگی شود و قطعا دیر یازود این موضوع نیز اتفاق می افتد و در واقع هر ریس جمهوری باید بداند اگر درآن جایگاه قرار گرفت نباید خیالش راحت باشد و بداند همیشه زیر ذره بین است .
وی اضافه کرد:قبلا مسئولان رده بالا حاشیه امنی داشتند اما الان تا معاون ریس جمهور نیز رسیده است و امیدواریم تخلفی در حد ریس جمهور نیز انجام شود  به تخلف ریس جمهور رسیدگی شود.
وی خاطرنشان کرد:وقتی دردوران احمدی نژاد معاونش تخلف داشته است خوش بینانه اش این است که بگویم ریس جمهور سهل انگاری و غفلت کرده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.