خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 26064
Share

عبدولی: با آمادگی و رضایت خاطر به مسابقات جهانی می‌روم

کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی آمادگی‌اش را برای حضور در مسابقات جهانی لاس‌و‌گاس ‎آمریکا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با آمادگی خوب و رضایت خاطر به مسابقات جهانی می‌روم.

کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی آمادگی‌اش را برای حضور در مسابقات جهانی لاس‌و‌گاس ‎آمریکا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با آمادگی خوب و رضایت خاطر به مسابقات جهانی می‌روم.
سعید عبدولی اظهارکرد: شرایط خوب و نرمالی دارم؛ هر چند اردوها را دیر شروع کردم ولی در چند اردویی که شرکت داشته‌ام توانسته‌ام آمادگی‌ام را به سطح خوبی برسانم و امیدوارم که در مسابقات جهانی لاس‌وگاس نتیجه خوبی کسب کنم.
وی خاطرنشان‌کرد: به خاطر دلایلی که وجود داشت نتوانستم در چند اردو شرکت کنم ولی وقتی مسابقات انتخابی تیم‌ملی برگزار شد توانستم برای مسابقات جهانی انتخاب شوم و پس از آن هم در اردوها شرکت کردم و با تمریناتی که زیر نظر سرمربی و مربیان تیم‌ملی داشتم، به مرحله‌ای رسیده‌ام که ان‌شاءالله در مسابقات جهانی نتیجه خوبی به دست می‌آورم و ان‌شاءالله مردم هم ما را دعا کنند تا بتوانیم با دلی قرص در این پیکارها شرکت کنیم و ضمن کسب نتیجه خوب، سهمیه المپیک را هم به دست و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم و افتخاری برای مردم کشور و استان‌مان باشیم.
این فرنگی‌کار اندیمشکی در پاسخ به این سوال که چه مدالی را از مسابقات جهانی آمریکا برای خود کنار گذاشته‌اید؟ گفت: کشتی قابل پیش‌بینی نیست و ورزشی بی‌رکورد است و هر روز هم که ستاره‌ها پیدا می‌شوند. من هم که تغییر وزن داده‌ام و به وزن 75 کیلوگرم آمده‌ام و این اولین حضور رسمی‌ام در مسابقات با وزن 75 کیلوگرم است و ان‌شاءالله که بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.
وی افزود: در کل کار من جنگیدن است و هیچ موقع هم کم نگذاشته‌ام، مگر این‌که داوران در حقم اجحاف کنند یا این‌که بدنم جوابگو نباشد که این مشکل نیز در 10، 11 سالی که در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و المپیک شرکت کرده‌ام، فقط دو بار برایم پیش آمده است ولی اکنون با آمادگی مطلوب و رضایت خاطر به مسابقات جهانی می‌روم.
عبدولی در ارزیابی از حریفانش در مسابقات جهانی لاس‌وگاس، گفت: بله از حریفانم شناخت دارم و وزن 75 کیلوگرم پرستاره‌ترین وزن دنیا است. کشتی‌گیرانی از کره، ارمنستان، روسیه، دانمارک، آمریکا، صربستان، ترکیه، آذربایجان و... از ستاره‌های این وزن هستند و یک ستاره دیگر هم به نام عبدولی به جمع این ستاره‌ها اضافه شد.
وی درباره آمادگی تیم‌ملی نیز خاطرنشان‌کرد: همه نفرات تیم خوب و از من بهتر هستند و آمادگی خوبی دارند. همه بازیکنان‌مان می‌توانند در این مسابقات مدال کسب کنند. آقای اخلاقی و زیدوند هم دو خوزستانی دیگر تیم‌ملی هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.