خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 25977
Share

واکنش مطهری به حضور مداحان در انتخابات/ حضور آنها جای نگرانی ندارد

از نظر من هرکسی دوست دارد می تواند برای انتخابات گروه تشکیل دهد و لیست بدهد و عیب ندارد و مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.علی مطهری ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد برخی اخبار مبنی بر ارائه لیست توسط مداحان در انتخابات مجلس دهم به خبرنگار نامه نیوز گفت:

از نظر من هرکسی دوست دارد می تواند برای انتخابات گروه تشکیل دهد و لیست بدهد و عیب ندارد و مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.علی مطهری ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد برخی اخبار مبنی بر ارائه لیست توسط مداحان در انتخابات مجلس دهم گفت:منع قانونی برای این موضوع وجود ندارد و می توانند این کار را کنند.
وی اظهار داشت: از نظر من هرکسی دوست دارد می تواند برای انتخابات گروه تشکیل دهد و لیست بدهد و عیب ندارد و مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که برخی از این موضوع یعنی ارائه لیست توسط مداحان ابراز نگرانی کرده اند گفت:چه نگرانی؟مردم باید آگاهی کافی داشته باشند و اگر مردم رشد و آگاهی کافی داسته باشند هیچ مشکلی پیش نمی آید .
شایان ذکر است در هفته گذشته مجتبی توانگر عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به گفتگویش با سعید حدادیان گفت که او از تك روی برخی طیف های اصولگرا در دوره های گذشته انتقاد كرده و تاكید داشت برای وحدت حداكثری میان همه طیف های اصولگرا نیاز است كه برخی از مواضع خود كوتاه بیایند.
حدادیان با بیان اینكه یكی از اشتباهات ما این است كه در انتخابات سراغ آدم های غیر روحانی می رویم گفت: خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایان به گوش می رسد اما در نهایت اگر آقایان به وحدت نرسند مداحان لیست جداگانه ای خواهند داد.
این خبر با واکنش‌های زیادی روبرو شد و بسیاری از جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصول گرا با این حضور واکنش منفی نشان دادند و کار به جایی رسید که معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد که :« مداحان در صورت حضور در انتخابات حق ندارند در حسینیه‌ها و مساجد که متعلق به عموم است، له و یا علیه کسی برای انتخابات تبلیغ کنند٬ چراکه اگر بخواهند چنین کاری را انجام دهند باید به دیگران هم این اجازه داده شود.»


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.