خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 25966
Share
حاشیه نگاری شهرنوشت از بازدید هیات های اجرایی AMF از تهران

از جست و جو نفت در تجریش تا رصد شهر با 1000دوربین

شهرداران آسیایی عصر روز گذشته از خطوط حمل و نقل پایتخت بازدید کردند .

شهرداران آسیایی عصر روز گذشته از خطوط حمل  و نقل پایتخت بازدید کردند .
از پنجمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی(AMF ) جمعی از شهرداران و نمایندگان شهرداران شهرهای آسیایی در عصر اولین روز مجمع بزرگ شهرداران آسیایی از خطوط مختلف حمل ونقل عمومی پایتخت بازدید کردند. دراین بازدید عصرگاهی که به وسیله اتوبوس های دو کابین جدیدالورود خطوط بی.ار.تی انجام شد شهرداران آسیایی پس از بازدید از خطوط بی.ار.تی به عمیق ترین ایستگاه مترو(تجریش) رفته و از نزدیک با سریعترین وسیله عمومی تهران آشنا شدند .
شهرداران آسیایی با حضور در ایستگاه تجریش از عمیق ترین ایستگاه مترو ابراز تعجب کرده و حتی یکی از شهرداران به شوخی عنوان کرد که اگر کمی پایین تر می رفتند حتما به نفت می رسیدند .
یکی از سوالات متداول شهرداران این بود که طول پله های برقی به چه میزان است و چند دستگاه پله برقی استفاده شده که عبدالله پور معاون امور ایستگاه های مترو نیز به سوالات آنها پاسخ می داد.
در ادامه شهرداران و مشاوران شهرداران شهرهای آسیا با استفاده از مترو به ایستگاه طالقانی رفته و از آنجا از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران بازدید کردند که تعدد و پوشش دوربین ها سطح تهران برای آنها جالب بود به گونه ای که شهردار بیروت پوشش دوربین ها در شهر تهران را فوق العاده عنوان کرد و مهندس وزیری نیز توضحاتی را در خصوص سابقه این مرکز ارایه کرد و گفت: مرکز کنترل ترافیک شهر تهران 24 سال قبل با30 عدد دوربین و در محلی به متراژ 100 متر آغاز به کار کرد اما حالا با بیش از هزار دوربین و هزار و 200 کیلومتر فیبرنوری اختصاصی نسبت به ثبت تخلفات و رصد دایم وضعیت شهر در سه شیفت کاری می پردازد .
در ادامه شهرداران و مشاوران شهرهای آسیایی با حضور در رادیو صدای شهر از نزدیک در جریان چگونگی ارسال اخبار ترافیکی شهر به مردم قرار گرفته و پس از آن مجددا با استفاده از اتوبوس های دو کابین جدیدالورود به برج میلاد رفته و در ضیافت شام با شهردار پایتخت شرکت کردند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.