خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 25963
Share
شهردار آنتالیا در پنجمین نشست هیات اجرایی شهرداران آسیایی (AMF)

با اتحاد می توان شاهد اوج گیری فرهنگ آسیایی بود

شهردار آنتالیا با اشاره به مشکلات مشترک شهرهای آسیا در حوزه خدمات شهری گفت: نباید از الگوهای غربی برای حل مشکلات موجود استفاده کرد.

شهردار آنتالیا با اشاره به مشکلات مشترک شهرهای آسیا در حوزه خدمات شهری گفت: نباید از الگوهای غربی برای حل مشکلات موجود استفاده کرد.
از پنجمین نشست هیات اجرایی شهرداران آسیایی، ابراهیم اوریم در حاشیه دومین روز از نشست ها اظهار داشت: آنتالیا یکی از شهرهای عضو AMF است و تجربه سال های گذشته نشان می دهد که دستاوردهای این نشست می تواند در بهبود خدمات شهری موثر باشد.
وی افزود: به عقیده من، همکاری بین شهرهای آسیایی و تبادل اطلاعات برای شناسایی و ارائه راهکارهای پیشنهادی بسیار مهم است. از این رو، آنتالیا همواره تلاش می کند تا در تمامی این نشست ها حضور پیدا کند و از کم و کیف مشکلات شهرهای آگاه شود و در مرحله بعد مسائل شهری را با سایر کارشناسان مطرح کند.
شهردار آنتالیا با بیان اینکه به اشتراک گذاری مشکلات شهرهای آسیایی مانع الگوبرداری از راهکارهای خارجی می شود گفت: با همکاری و اتحاد میان کشورهای اسلامی می توان شاهد اوج گیری فرهنگ آسیایی و بازگشت به دوره های باشکوه قبل بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.