خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 25910
Share

16 سال بعد از فائزه هاشمی، یک هاشمی دیگر به پارلمان می‌رود؟

فائزه هاشمی، شانزده سال پیش در مجلس پنجم نماینده مردم تهران بود و حالا برادر و خواهر او می‌خواهند راه این دختر جنجالی هاشمی رفسنجانی را طی کنند.بعد از حواشی که برای فائزه و مهدی هاشمی بعد از انتخابات 88 بوجود آمد به نظر می‌رسد دیگران فرزندان

فائزه هاشمی، شانزده سال پیش در مجلس پنجم نماینده مردم تهران بود و حالا برادر و خواهر او می‌خواهند راه این دختر جنجالی هاشمی رفسنجانی را طی کنند.
بعد از حواشی که برای فائزه و مهدی هاشمی بعد از انتخابات 88 بوجود آمد به نظر می‌رسد دیگران فرزندان آیت‌الله هاشمی در سودای رسیدن به کرسی‌های سبز پارلمان دهم هستند.به زندان رفتن مهدی هاشمی و حواشی پیرامون فائزه هاشمی باعث شده است تا دیگر فرزندان آیت‌الله که از این دو آرام تر و کم حاشیه تر هستند، تصمیم بگیرند جای این دو را در فضای سیاسی کشور پر کنند.
آنگونه که از شواهد پیداست و پسر و دختر بزرگ هاشمی یعنی محسن و فاطمه تصمیم گرفته‌اند شانس خود را برای انتخابات امتحان کنند. محسن هاشمی، مدیرعامل سابق مترو تهران که در رقابتی نفس گیر و با یک رای شهرداری تهران را به قالیباف واگذار کرد در گفت‌وگوهای خود از تمایلش برای حضور در مجلس سخن به میان آورد.
او اعلام کرد که: «دعوت‌هایی به صورت خصوصی انجام شده اما مراد من دعوت عمومی است. به هر حال اگر نیاز به حضور در انتخابات احساس شود، شرکت می‌کنم؛ چراکه اولویت برای ما خدمت به نظام و انقلاب است. باید فضای انتخابات را ببینیم و بسنجیم؛ لذا چنانچه افراد مؤمن و فرهیخته وارد عرصه شوند، نیازی به ورود نمی‌بینم!»
دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه نیز در گفت‌وگوی خود از حضور فاطمه هاشمی به عنوان سرلیست این حزب خبر داد.دهقان خبر داد: « فاطمه هاشمی رفسنجانی در صورت عدم‌حضور ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم قطعاً سرلیست حزب اعتدال و توسعه خواهد بود.»
آنگونه که از شواهد پیداست فرزندان آیت‌الله سودای سیاست به سر دارند و می‌خواهند نام هاشمی رفسنجانی در سپهر سیاست ایران باقی بماند. فائزه هاشمی، شانزده سال پیش در مجلس پنجم نماینده مردم تهران بود و حالا برادر و خواهر او می‌خواهند راه این دختر جنجالی هاشمی رفسنجانی را طی کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.