خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 25907
Share

سبحانی‌نیا:وحدت برای اصول گرایان یک ضرورت است/ باید نگاه‌های قبیله‌ای را کنار بگذاریم

ما نباید گذشته و انتخابات ریاست جمهوری را فراموش کنیم و باید به این سمت برویم که یک همگرایی خوبی بین نیروهای اصولگرا برای انتخابات خبرگان و مجلس ایجاد شود .

ما نباید گذشته و انتخابات ریاست جمهوری را فراموش کنیم و باید به این سمت برویم که یک همگرایی خوبی بین نیروهای اصولگرا برای انتخابات خبرگان و مجلس ایجاد شود .
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد روند وحدت اصولگرایان گفت: درست است که کارهایی برای وحدت در جریان اصولگرایی انجام شده است اما نیاز به سرعت بیشتری دراین زمینه است زیرا ما به زمان تصمیم گیری‌های جدی‌تر برای مجلس دهم و خبرگان رهبری نزدیکتر می‌شویم .
وی اظهار داشت: اصولگرایان باید به این عزم برسند که آیا می‌خواهند در عرصه سیاسی حضور جدی داشته باشند یا نه؟ اگر می‌خواهند تاثیرگذارباشند حتما باید به این تصمیم و جمع بندی برسند که لیست واحد بدهند و سهم خواهی نیز نکنند و برخی از نگاههای قبیله ای، جناحی و سیاسی خودشان دست بکشند و به وحدت برسند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به وجود برخی جریان‌های تندرو همانند پایداری در جبهه اصولگرایی گفت: ممکن است این افراد این موضوع را که نگاه‌های سیاسی و شخصی شان را در جریان وحدت  کناربگذارند نپسندند اما باید بزرگان این قوم به این تصمیم و جمع‌بندی برسند که وحدت و انسجام برای اینده  اصولگرایان یک ضرورت است.
وی تاکید کرد:ما نباید گذشته و انتخابات ریاست جمهوری را فراموش کنیم و باید به این سمت برویم که یک همگرایی خوبی بین نیروهای اصولگرا برای انتخابات خبرگان و مجلس ایجاد شود .
وی ادامه داد: ما می‌بینیم دیگرانی که مشی شان به طور کامل همسو با انقلاب نیست تلاششان بر این است که هماهنگی بیشتری در  مقابل نیروهای اصولگرا داشته باشندو به همین دلیل نیزاصولگرایان باید به وحدت برسند .
سبحانی نیا در مورداینکه منظورتان ازاین دیگران همان اصلاح طلبان است گفت: نه اصلاح طلبان  منظورم نیست ،زیرا اصلاح طلبان ممکن است نگاه شان  از نظر سیاسی با نگاه اصولگرایان متفاوت باشد ولی مشی شان مشی انقلاب است و این دیگران شامل سایر گروهها به جز اصلاح طلبان است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.