خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 25301
Share

استقلال – ملوان، رونمايي از دشمنان امير قلعه‌نويي!

جدال استقلال و ملوان شايد سه امتياز داشته باشد، اما قطعا براي تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم استقلال، حائز اهميت خواهد بود.بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم استقلال اين اعتقاد را دارند كه مسابقه با ملوان بندرانزلي سه امتياز دارد، اما كيست كه نداند دشمنان قسم

جدال استقلال و ملوان شايد سه امتياز داشته باشد، اما قطعا براي تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم استقلال، حائز اهميت خواهد بود.
بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم استقلال اين اعتقاد را دارند كه مسابقه با ملوان بندرانزلي سه امتياز دارد، اما كيست كه نداند دشمنان قسم‌خورده قلعه‌نويي (سرمربي سابق استقلال در زمان حضورش در اين تيم، مخالفانش را دشمنان قسم‌خورده مي‌ناميد)، براي اين بازي لحظه‌شماري مي‌كنند.
سيدمهدي رحمتي، آرش برهاني، خسرو حيدري كه اين آخري‌ها عليه قلعه‌نويي مصاحبه كرد، سيروس دين‌محمدي، محمد نوازي، فرزاد مجيدي كه اين سه نفر آخر به شدت با سرمربي سابق استقلال اختلاف داشتند و بارها عليه وي مصاحبه كردند، نفراتي هستند كه براي بازي با تيم امير قلعه‌نويي از انگيزه‌هاي بسيار زيادي برخوردارند.
از طرف ديگر، شخص پرويز مظلومي كه به جاي قلعه‌نويي به اين تيم آمده و در دوره گذشته جايش را به او داده بود، از انگيزه‌هاي زيادي برخوردار است و می توان گفت اين بازي، مسابقه مرگ و زندگي براي هر دو تيم است.
از حالا می توان منتظر خوش و بش ها و خنده های طرفین قبل از آغاز بازی و البته حرص و جوش و درگیری احتمالی در حین بازی باشیم!


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.