خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر : 25275
Share
پرسپولیس می‌تواند پس از سال‌ها قهرمان شود

رضاییان: برای بازی در اهواز نباید بهانه بیاوریم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوای اهواز در این فصل بسیار گرم است اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید موضوعی برای توجیه وجود داشته باشد.رامین رضاییان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان گفت:

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوای اهواز در این فصل بسیار گرم است اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید موضوعی برای توجیه وجود داشته باشد.
رامین رضاییان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه خیلی خوب در حال تمرین کردن هستیم و فکر می کنم یکی از بهترین بازی های مان را مقابل استقلال خوزستان انجام دهیم.
وی ادامه داد: البته هوای اهواز در این فصل بسیار گرم است اما برای تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید موضوعی برای توجیه وجود داشته باشد.ما برای ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان می رویم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی هفته گذشته این تیم مقابل پدیده گفت: بدن بازیکنان دو تیم به دلیل بدنسازی سنگین بود اما فکر می کنم برای اولین بازی عملکرد ما بد نبوده باشد. البته موقعیت های زیادی داشتیم و اگر توپ های مان تبدیل به گل می شد نتیجه خیلی خوبی رقم می خورد.
رضاییان در خصوص اینکه پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ برتر شود افزود: از نظر نیروی انسانی و موارد فنی یکی از بهترین تیم های لیگ هستیم و فکر می کنم با ادامه همین روند بتوانیم بعد از سال ها قهرمان شویم. البته در این راه موارد دیگری هم دخیل است اما امیدوارم همه اتفاقات به نفع پرسپولیس رقم بخورد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.