خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 25254
Share

عباس: تاسف آمریکا به درد ما نمی‌خورد

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی کشته شدن یک نوزاد فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در خصوص وضعیت کنونی کرانه باختری به اسرائیل هشدار داد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی کشته شدن یک نوزاد فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در خصوص وضعیت کنونی کرانه باختری به اسرائیل هشدار داد.
محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدارش با هیأتی از نمایندگان اسرائیلی حزب چپ‌گرای مرتز گفت: در صورتی که اقدامات اسرائیل به همین منوال ادامه یابد این احتمال وجود دارد که فلسطین مواضع خود را تغییر دهد.
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از اشاره به جزئیات بیشتر درباره این تغییر مواضع و چگونگی انجام آن خودداری کرد.
عباس از اسرائیلی‌ها خواست بین صلح و تروریسم یکی را انتخاب کنند.
او ادامه داد: ما نمی‌توانیم صبر کنیم و ساکت بنشینیم و هر بار بگوییم که اجازه نمی‌دهیم کسی دست به خشونت بزند.
وی تاکید کرد: فلسطینی‌ها هرگز دست به خشونت و تروریسم نمی‌زنند. سیاست ما برای تحقق صلح همچنان ادامه دارد اما چنان چه اسرائیل سیاست‌های خود را تغییر ندهد به طور قطع مواضع ما نیز تغییر خواهد کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از موضع دولت آمریکا و تعهداتش و اکتفا کردن آن تنها به صدور بیانیه انتقاد کرد و گفت: دولت آمریکا نیز مسئول است و عبارت‌هایی نظیر "متاسفیم و محکوم می‌کنیم و تسلیت می‌گوییم" باید متوقف شود و تدابیر جدی علیه تمامی تروریست‌های افراطی اتخاذ شود.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از این در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم مقابله با تروریسم تاکید و همچنین اعلام کرد که فلسطین پرونده سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی را به دیوان کیفری بین‌المللی می‌برد.
عباس در گفت‌وگو با رسانه‌ها نیز اعلام کرد که ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین پرونده سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی را به دیوان کیفری بین‌المللی می‌برد.
وی تاکید کرد: دلیل چنین جنایت‌هایی ادامه شهرک‌سازی‌های اسرائیل است. ما بار دیگر به سازمان ملل می‌رویم تا به حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین دست یابیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.