خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 25251
Share
ائتلاف با آنها سخت و مشکل است

نعمتی: از بی‌حرمتی‌های پایداری‌ها نمی‌توان به سادگی گذشت

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس اعتقاد دارد که با توجه به مسائل و اختلافاتی که وجود دارد و فاصله‌ای که بین جریان های اصولگرا وجود دارد امکان رسیدن به این وحدت دشوار است.بهروز نعمتی ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد امکان وحدت همه

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس اعتقاد دارد که با توجه به مسائل و اختلافاتی که وجود دارد و فاصله‌ای که بین جریان های اصولگرا وجود دارد امکان رسیدن به این وحدت دشوار است.
بهروز نعمتی ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد امکان وحدت همه جریان های اصولگرا با یکدیگر گفت: اگر وحدت اصولکرایان حاصل شود اتفاق خوبی است اما با توجه به مسائل و اختلافاتی که وجود دارد و فاصله‌ای که بین جریان های اصولگرا وجود دارد امکان رسیدن به این وحدت دشوار است .
وی اظهار داشت :همیشه اینکونه نیست که کاری که درآن اجماع باشد بهترین کار است زیرا وحدت در کثرت نیز هست و همواره نیز اینگونه بوده است که زایش های گروهی و حزبی نیز وجود داشته است ،زمانی مجموعه ای از اصولگرایان جدا شدند و برنامه جدیدی را ارائه کردند و این موضوع نیز خللی به جریان اصولگرایی نزد.
نعمتی بیان کرد: اینکه انتظار داشته باشیم همه در این جرگه یعنی جرگه وحدت باشند کار سختی است زیرا اقداماتی که عده اقلیتی در همین مجموعه اصولگرایی بوجود آوردند خیلی زشت بود حتک حرمتی که پایداری ها نسبت به ریس مجلس در قم داشتند بسیار زشت بود و نمی شود به سادگی از کنار آن گذشت اما اقای لاریجانی بزرگورانه از کنار آن گذشتند اما همین اتفاقات باعث شده است که دیگر برخی طیف های اصولگرایی نتوانند کنار هم بشینند.
این نماینده مجلس ادامه داد: قضیه ای که درروز یکشنبه سیاه برخی آقایان برای اقای لاریجانی رقم زدند مسایلی است که نمی توان به سادگی به فراموشی سپرد و عده ای اقلیت اقتدار گرا باعث این مسایل شدند.
نعمتی بیان کرد: جریان اصولگرایی که واقعی باشد اجازه نمی دهند که این گروه اقلیت مجددا در وحدت اصولگرایی باشند .
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد :وحدت اصولگرایان آن هم با وجود اقلیت پایداری ها را بسیار سخت و مشکل می بینم و در واقع باید عقلا قم جمع شوند و بهترین راهکار را برای وحدت بیندیشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.