خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 25246
Share

واژگونی تانکر عراقی و کامیوندر جاده اندیمشک - اهواز

واژگونی تانکر حامل سوخت عراقی و یکدستگاه کامیون حمل دارو در جاده سراسری اندیمشک - اهواز موجب کندی تردد و ایجاد ترافیک در این جاده ترانزیتی شد.

واژگونی تانکر حامل سوخت عراقی و یکدستگاه کامیون حمل دارو در جاده سراسری اندیمشک - اهواز موجب کندی تردد و ایجاد ترافیک در این جاده ترانزیتی شد.
از محل حادثه این سانحه رانندگی ساعت هشت صبح روز یکشنبه در میدان شهدای ابوذر در محدوده ورودی شهر شوش اتفاق افتاد و موجب ایجاد ترافیک سنگین در جاده سراسری اندیمشک - اهواز شد.
در این حادثه یکدستگاه وانت بار متعلق به دستفروشان مستقر در میدان شهدای ابوذر شوش نیز آسیب دید.
رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 شوش به ایرنا گفت:در این حادثه راننده کامیون حامل دارو و وانت بار حاشیه جاده مصدوم شدند که به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.
رضا معمار زاده افزود:حال مصدومان این حادثه خوب بوده و تحت درمان می باشند.
واژگونی تانکر عراقی حامل مواد نفتی در این حادثه موجب جاری شدن نفت در زمین های کشاورزی محل حادثه شده است که میزان خسارت وارده از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شوش در دست بررسی می باشد.
با سرعت عمل ماموران آتش نشانی و نیروهای امدادی از بروز حادثه آتش سوزی ناشی از جاری شدن مواد نفتی در جاده سراسری اندیمشک - اهواز جلوگیری شد.
یک کارشناس پلیس در محل حادثه گفت:علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست اما در دست بررسی است.
در پی بروز این حادثه نیروهای اورژانس ، آتش نشانی ، پلیس راهور ، شهرداری و اداره راه و شهرسازی شوش در محل حادثه مستقر شدند.
تلاش برای کاهش بار ترافیک و روان سازی تردد خودروها در جاده سراسری اندیمشک - اهواز توسط پلیس راه و پلیس راهور شهرستان شوش در حال انجام است.
اواخر تیرماه نیز برخورد دو دستگاه تانکر عراقی حامل سوخت موجب آتش سوزی و ایجاد ترافیک در اتوبان خلیج فارس در کمربندی شمال شرق اهواز شد.
در سال جاری چند دستگاه تانکر حامل سوخت در جاده های خوزستان دچار حادثه شد.
تانکرهای عراقی به عنوان ترانزیت ، سوخت منطقه اقلیم کردستان عراق را به بندر امام خمینی (ره)انتقال می دهند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.