خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۶
کد خبر : 25239
Share

استاندار خوزستان قاطعانه جلوی مهره‌چینی انتخاباتی در برخی شهرها را بگیرد

این روزها تنور سفارشات برای جابه‌جایی نیروها و مهره‌چینی انتخاباتی در برخی شهرستان‌ها گرم شده به طوری که برخی مدیران در مقابل فشارهای روزافزون برون‌سازمانی سردرگم شده‌اند.

این روزها تنور سفارشات برای جابه‌جایی نیروها و مهره‌چینی انتخاباتی در برخی شهرستان‌ها گرم شده به طوری که برخی مدیران در مقابل فشارهای روزافزون برون‌سازمانی سردرگم شده‌اند.
این روزها تنور سفارشات برای جابه‌جایی نیروها و انتصابات سفارشی در برخی شهرستان‌ها گرم شده به طوری که برخی مدیران در مقابل فشارها با مشکل جدی مواجه شده‌اند.
برخی مدیران اجرایی از بالا رفتن تماس‌ها و سفارشات در برخی شهرها برای انجام تغییرات حتی در پست‌های سطح پائین خبر داده‌اند و خواستار جلوگیری از این فشارها شده‌اند.
بنا به این گزارش، استاندار خوزستان در مراسم آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات خوزستان با قاطعیت از صدور بخشنامه‌ای برای جلوگیری از هرگونه اعمال فشار نمایندگان مجلس و سیاسیون بر مدیران اجرایی و استفاده ابزاری از آنها برای تبلیغات زودهنگام خبر داد اما بنا به شواهد موجود تا این لحظه هیچ اثری از ابلاغ آن در نزد مدیران و دستگاه‌های اجرایی نیست.
با توجه به اینکه تنها هفت ماه به آغاز رسمی رقابت‌های انتخاباتی باقیمانده اما مدتی است فضای استان شکل انتخاباتی به خود گرفته و آرایش سیاسی گروه‌ها در حال شکل‌گیری است.
برخی گروه‌های سیاسی از مدتی پیش با استفاده از نفوذ خود در استان و یا مرکز کشور به شدت به دنبال مهره‌چینی انتخاباتی و جابه‌جایی نیروها در دستگاه‌های مختلف هستند.
آنچه در این بین باعث نگرانی اکثر ناظران سیاسی شده حذف و یا انزوای برخی نخبگان در اثر فشارهای روزافزون برای مهره‌چینی سفارشی برخی سیاسیون و نمایندگان است.
یکی از مدیران اجرایی در یکی از شهرهای استان خوزستان در این خصوص عنوان کرده نماینده شهر در مجلس از ما خواسته است حتی در انتصاب رده‌های پایین اداره باید از دفترش استعلام شود.
برخی دیگر نیز از افزایش یارگیری انتخاباتی خبر داده‌اند و خواستار ممانعت جدی از هرگونه بحث‌های انتخاباتی له و علیه هر یک از گروه‌ها و یا نامزدهای احتمالی در ادارات شده‌اند.
بهر حال انتظار عمومی از استاندار خوزستان که همواره بر بی‌طرفی در انتخابات و صیانت از حق مردم تاکید داشته و دارد این است هر چه زودتر با صدور بخشنامه‌ای به اعمال فشار برای جابه جایی و مهره‌چینی‌های انتخاباتی پایان دهد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.