خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 25221
Share

ویسی:باختیم ولی اعتماد به نفس‌مان بالا رفت

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بعد از باخت در اولین دیدار در کنفرانس گفت: این بازی به بازیکنان اعتماد به نفس داد.عبدالله ویسی در کنفرانس خبری در مورد بازی با سپاهان گفت:ما یک بازی خوب و با اعتماد به نفس بالا در برابر قهرمان لیگ سپاهان انجام دادیم.

 عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بعد از باخت در اولین دیدار در کنفرانس گفت: این بازی به بازیکنان اعتماد به نفس داد.
عبدالله ویسی در کنفرانس خبری در مورد بازی با سپاهان گفت:ما یک بازی خوب و با اعتماد به نفس بالا  در برابر قهرمان لیگ سپاهان انجام دادیم.
سپاهان تیم باتجربه ای است و نفرات کاملا شناخته شده ای دارد ما به تجربه این تیم باختیم. اما در مجموع از بچه هایم راضی هستم آنها خوب بازی کردند.درست است که ما بازی خوبی داشتیم و نتیجه نگرفتیم اما همین بازی به ما اعتماد به نفس داد تا در دیدارهای بعدی نمایش خوبی مقابل تیم های قدرتمند داشته باشیم.
او در ادامه گفت:در مسابقات اول برای تمامی تیم‌ها این شرایط بوجود می‌آید و کیفیت اصلی تیم‌ها را نمی‌بینیم. سپاهان هرچه از بازی گذشت از ما شناخت بیشتری پیدا کرد و عملکرد بهتری داشت، سپاهان امروز مثل یک قهرمان بازی کرد.
سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه بازیکنانش امروز کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند، گفت: البته مهم کسب پیروزی بود که ما به آن نرسیدیم، امیدوارم این تعریف و تمجیدها به پیشرفت ما منجر شود و آنها را مغرور نکند. سال قبل پدیده هم در هفته‌های اول خوب بازی کرد ولی در ادامه دچار افت شد، امیدوارم بازی خوب ما منجر به کسب نتیجه شود.
ویسی در رابطه با عملکرد داوری و اینکه بازیکنان تیمش اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست در 3 صحنه به بازیکنان ما اخطار ندهد و در برخی صحنه‌های دیگر به بازیکنان سپاهان کارت نشان دهد، روح‌الله سیف‌اللهی اعتقاد داشت که در آن صحنه روی او خطا صورت گرفته و پنالتی شده است، امیدوارم داوری‌ها طوری باشد که تیم‌های جوان و کم بضاعت ضرر نکنند البته زود است که از الان در ارتباط با داوری صحبت کنیم.سپاهان تیم قابل احترامی است و امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.