خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 25214
Share

مارادونا به فیفا: می‌آیم اما نه برای انتقام

اسطوره فوتبال آرژانتین خطاب به فیفا گفت: مشغول آمدن هستم، برای انتقام نمی‌آیم بلکه می‌آیم که جلوی رشوه و تقلب‌ها را بگیرم.

اسطوره فوتبال آرژانتین خطاب به فیفا گفت: مشغول آمدن هستم، برای انتقام نمی‌آیم بلکه می‌آیم که جلوی رشوه و تقلب‌ها را بگیرم.
دیگو مارادونا در مصاحبه‌ای که به صورت ویدیویی در اینترنت انتشار یافت، خطاب به فدراسیون جهانی فوتبال گفت: مشغول آماده‌سازی برای حضور به عنوان رئیس فیفا هستم. قصدم این نیست که بیایم و انتقام بگیرم. بلکه می‌خواهم به این سازمان به عنوان مدیر بیایم که جلوی رشوه و تقلب‌ها را بگیرم. بیایم که تغییر و تحولی ایجاد کنم.
این چهره 54 ساله که از مدتی قبل خودش را برای نامزدی فیفا آماده می‌کند، افزود: اگر به فیفا بیایم و انتخاب شوم، هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم. تمام تلاش خودم را برای مردم کشورهای عربی که به من کار دادند، می‌کنم. برای خانواده‌ام که رنج زیادی متحمل شدند و از آن بالاتر برای خانواده فوتبال نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی انجام خواهم داد.
او ادامه داد: حس انتقام را نمی‌شناسم و نمی‌خواهم با این حس به این سازمان بروم. بلکه با این فکر که در فوتبال تحولی اساسی ایجاد شود و در همه جای دنیا تحولی بنیادین شکل بگیرد، بازمی‌گردم. فکر می‌کنم با این اوضاع و احوال دیگر رشوه و تقلب در فوتبال کافی است. دیگر عمر سفرهای بیهوده و بیشمار به پایان رسیده است.
وی این اظهارات را در حالی بیان کرد که در سال‌های اخیر همواره منتقد جدی فیفا و مدیر سوئیسی‌اش بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.