خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 25213
Share
سرمربی استقلال اهواز:

به شكست تیم دایی بسیار امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: آنالیزهای بسیار خوبی در تمام طول هفته گذشته از تمرینات علی دایی داشته​ایم و من به شكست صبا بسیار زیاد امیدوار هستم.سیاوش بختیاری​زاده اظهاركرد: منطق فوتبال این را می​گوید كه ما برای بستن تیم می​بایست، سه ماه وقت داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: آنالیزهای بسیار خوبی در تمام طول هفته گذشته از تمرینات علی دایی داشته​ایم و من به شكست صبا بسیار زیاد امیدوار هستم.
سیاوش بختیاری​زاده اظهاركرد: منطق فوتبال این را می​گوید كه ما برای بستن تیم می​بایست، سه ماه وقت داشته باشیم تا من لیستی را به باشگاه بدهم و خواستار جذب نفرات مورد نظرم باشم تا در نهایت با یك برنامه خاص وارد مسابقات شویم ولی ما به یك باره 10، 12 روز پیش با توجه به این كه امتیاز فولاد نوین خوزستان خیلی دیر به استقلال اهوز انتقال داده شد، وارد لیگ برتر شدیم.
وی بیان كرد: باشگاه برای سپردن هدایت تیم با مربیان بسیاری صحبت كرد كه به دلیل فرصت كم، هیچ كدام از آن مربیان جرات پذیرش این مسوولیت را پیدا نكردند و درنهایت من را با توجه به صحبت​هایی كه داشتیم و همچنین به خاطر تیك شخصیتی و حالت​هایی كه دارم، انتخاب كردند. من مرد چنین روزهایی هستم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهوز خاطرنشان‌كرد: من نفت مسجدسلیمان را هم زمانی كه در لیگ یك بود در مدت 11 روز بستم و وحید امیری و حمید بوحمدان را در تست‌گیری‌ای که داشتیم، انتخاب كردم. در حال حاضر هم بزرگترین باشگاه​های اروپا به دنبال جذب امیری هستند و بوحمدان نیز جذب باشگاه نفت كه نماینده ایران در باشگاه​های آسیا است، شده است و این افتخار من است. همین تیمی را كه طی 11 روز بستم، در سال دوم به لیگ برتر صعود كرد.
وی افزود: امسال هم با توجه به این كه استقلال اهواز قدیمی​ترین و پرطرفدارترین تیم خوزستان است، این شجاعت را داشتم كه هدایت این تیم را بپذیرم. این تیم چند سالی در لیگ برتر نبوده است و مردم انتظار بسیاری از این تیم دارند كه این انتظارات نیز به حق است. در هر صورت پذیرش مسوولیت فنی تیم، كار بسیار مشكل و حساسی است، ولی من آن را با توجه به این كه به خودم، كارم، اطرافیانم و حمایت مردم خوب اهواز اعتقاد داشتم، پذیرفتم.
بختیاری​زاده درباره تیمی كه برای حضور در لیگ برتر آماده كرده است، گفت: من عصر روز سه​شنبه به اوج شادابی و طراوت برگشتم و شدم همان سیاوش پیش از 12 روز قبل از بستن تیم. طی 12 روز گذشته شدیدا زیر فشار روحی – روانی بودم تا آن جا كه پزشك شب​ها به من سرم وصل می​كرد. من در این مدت در شبانه​روز، دو ساعت می​خوابیدم ولی با توجه به این كه روز گذشته صد درصد تیمم كامل شد و توانستم یك تیم با شخصیت را طی 10، 12 روز با كمك دوستانم و باشگاه استقلال اهواز آماده كنم، خوشحال هستم.
وی افزود: با دیدن تیم ما در بازی فردا مقابل صبا‏‏، تعجب خواهید كرد كه چطور تیمی كه اصلا وجود خارجی نداشت، به این شكل شخصیت تیمی پیدا كرده است. این تیم می​تواند یكی از تیم​های خوب لیگ پانزدهم ایران باشد و من از تیمم رضایت كامل را دارم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار كردیم و جا دارد از مسوولان باشگاه تشكر كنم كه در این راستا سنگ تمام گذاشتند. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و هر روز هم توانستیم یك نفر از نیروهای مورد نظرمان را جذب كنیم. ما روز گذشته نیز توانستیم محمد غلامی بهترین مهاجم كشور از دید خودم، را جذب كنیم. به نظرم غلامی حتی از قوچان​نژاد و دژاگه نیز بهتر است و این خرید بهترین خرید فصل فوتبال خوزستان بود و می​تواند عصای دست ما باشد و همان‌طور كه شادابی و طراوت به شخص من وارد شد، این شادابی به كل تیم هم تزریق شد و ان​شاءالله این شادابی در بازی با صبا به كل مردم خوزستان تزریق شود.
وی درباره دیدار فردای تیمش مقابل صبای قم، عنوان‌كرد: همه ما خصوصیات اخلاقی و فنی علی دایی را به خوبی می​شناسیم و ضمن این‌كه دایی را دوست دارم و او همبازی من بوده است و از اسطوره​های فوتبال ایران می‌باشد ولی باید بگویم تیپ شخصیتی آقای دایی همیشه از بالا به پایین نگاه كردن است.
بختیاری​زاده افزود:‌ آنالیزهای بسیار خوبی در تمام طول هفته گذشته از تمرینات دایی داشته​ایم، تا آن‌جا كه به جرات می​توانم بگویم ارنج اول و دوم تیم دایی و حتی نیروهایی كه ممكن است جایگزین كند را می‌‌دانم.
وی بیان‌كرد: خداوند من را دوست دارد و باتوجه به این‌كه این جرات را دارم كه در روزهای سخت وارد كار شوم، خداوند هیچ ‌وقت لطفش را نسبت به من دریغ نكرده است و اولین بازی من را هم در شهر قم كه حضرت معصومه(س) در آن‌جا حضور دارد، قرار داد و مطمئن هستم حضرت معصومه(س) كمك می​كند كه ما سربلند از زمین خارج شویم و من به شكست صبا بسیار زیاد امیدوار هستم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.