خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۸
کد خبر : 25205
Share

آغاز رقابت 3 نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال اهواز،‏ استقلال خوزستان و فولادخوزستان، سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ پانزدهم هستند که امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) در اولین هفته لیگ برتر کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

استقلال اهواز،‏ استقلال خوزستان و فولادخوزستان، سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ پانزدهم هستند که امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) در اولین هفته لیگ برتر کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.
پانزدهیمن دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (پنج‌شنبه) ‎آغاز می‌شود و تیم‌های استقلال اهواز،‏ استقلال خوزستان و فولاد خوزستان کار خود را در این لیگ آغاز می‌کنند.
استقلال اهواز
در این هفته از مسابقات استقلال اهواز تیم تازه‌وارد لیگ برتر با هدایت سیاوش بختیاری‌زاده از ساعت 19:35 امروز (پنج‌شنبه) در قم به مصاف صبایی می‌رود که امسال با علی دایی کار خود را آغاز کرده است.
استقلال اهواز امسال در شرایطی پا به لیگ برتر می‌گذارد که پس از پنج سال، مجددا مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کرده است. آبی‌پوشان اهوازی با مدیریت، کادرفنی و بازیکنانی جدید کار خود را در لیگ آغاز می‌کنند.
استقلال خوزستان
استقلال خوزستان تیمی با سابقه دو فصل حضور در لیگ برتر از ساعت 19:35 امروز (پنجشنبه) رو در روی سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران قرار می‌گیرد.
آبی‌های خوزستانی فصل گذشته به سختی و در حالی که به پلی‌آف رفته بودند، توانستند خود را در لیگ برتر ابقا کنند. ویسی امسال نیز مانند دو فصل گذشته تغییرات بسیاری در ترکیب تیمش داشته است، با این تفاوت که امسال بیشتر بازیکنان جوان، بومی و لیگ یکی را جذب کرده است و حکیم نصاری تنها سهمیه لیگ برتری این تیم محسوب می‌‌شود.
فولاد خوزستان
فولادخوزستان تیم با سابقه و قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر، از ساعت 19:35 جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز از راه‌آهن پذیرایی می‌‌کند.
فولادی‌ها که سال گذشته با مشکلات بسیاری از جمله از دست دادن چند بازیکن مطرح خود به دلیل مشکل سربازی دست و پنجه نرم کردند و خیلی از آن ها انتظار کسب نتیجه خوب نمی‌رفت، با قرار گرفتن در جایگاه پنجم، نتیجه خوبی را در کارنامه خود ثبت کردند.
فولادخوزستان پس از پایان لیگ نیز با مشکلاتی از جمله عدم تمایل مسوولان این شرکت به تیم‌داری و استعفای چند تن از اعضای هیات ‌مدیره و همچنین سیف‌الله دهکردی، مدیرعامل این باشگاه مواجه شد ولی با فائق آمدن به این مشکلات، توانست مجددا خود را برای لیگ برتر آماده کند. این تیم برای فصل پیش رو، بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را حفظ کرده است و با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که فولاد به عنوان یک مدعی ظاهر شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.