خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 25201
Share

حاجی‌دولو :کلینیک صنعت دانشگاه شهیدچمران، مهرماه راه‌اندازی می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه به دنبال راه‌اندازی کلینیک صنعت در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه به دنبال راه‌اندازی کلینیک صنعت در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان است.
دکتر ابراهیم حاجی‌دولو با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهارکرد: در صورت تأمین اعتبار از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، کلینیک صنعت مهرماه امسال افتتاح خواهد شد و آغاز به کار خواهد کرد.
وی با بیان این‌که وجود این مرکز می‌تواند ارتباط میان دانشگاه و صنایع کوچک را برقرار سازد، تصریح کرد: در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان شرکت‌ها و صنایع کوچک بسیاری وجود دارد که معمولا به مشاوره‌های تخصصی و علمی نیاز پیدا می‌کنند اما ممکن است توان در اختیار گرفتن مشاور خصوصی را نداشته باشند؛ این کلینیک می‌تواند این قبیل خدمات مشاوره‌ای را به آن‌ها ارایه دهد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که در این کلنیک  اساتید برجسته حضور خواهند داشت، گفت: این مرکز با تخصص های مختلف صنعتی، بازرگانی ، حقوقی، اداری و ... و ارایه خدمات علمی و مشاوره فعالیت خواهد کرد که حضور صنایع و برطرف کردن مشکلات تخصصی را برطرف می‌کند.
حاجی دولو با بیان این‌که در استان خوزستان به دلیل وجود صنایع و شرکت‌های زیاد، وجود مراکزی از این قبیل بسیار ضروری و مفید است، در مورد نحوه ارایه خدمات به شرکت‌ها اظهار کرد: فعالیت این مرکز همانند کلینیک‌های پزشکی خواهد بود که در صورت پدیدآمدن مشکل برای هر شرکتی به آن مراجعه خواهد شد؛ اگر رفع مشکل با مشاوره ممکن باشد، مشاوره لازم به این شرکت‌ها ارائه و در غیر این صورت برای حل مسئله به مراحل بعدی منتقل می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.