خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 25197
Share

مقتدایی :لزوم بررسی علت پایین بودن میزان پرداخت تسهیلات در خوزستان

استاندار خوزستان بر لزوم بررسی علت پایین بودن میزان پرداخت تسهیلات نسبت به سپرده‌های مردمی در استان تاکید کرد.

استاندار خوزستان بر لزوم بررسی علت پایین بودن میزان پرداخت تسهیلات نسبت به سپرده‌های مردمی در استان تاکید کرد.
عبدالحسن مقتدایی در نشست کارگروه اشتغال که امروز 7 مردادماه در اهواز برگزار شد. اظهار کرد: رتبه پنجم سپرده‌های مردمی در مقابل رتبه 31 پرداخت تسهیلات، شایسته خوزستان نیست و باید بدانیم که مقصر کیست؛ آیا بانک‌ها کوتاهی کرده‌اند یا دستگاه‌های اجرایی استان.
وی افزود: با انجام کارشناسی‌های لازم و بررسی روند کار می‌توانیم علت این مشکل را پیدا کنیم که البته این کار با برگزاری جلسه و فراخواندن بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی قابل تحقق است.
استاندار خوزستان بیان کرد: همانطور که مشکلات مربوط به بیمه را در استان حل کردیم، مشکل پرداخت تسهیلات را نیز حل خواهیم کرد.
مقتدایی تصریح کرد: زمانی بخش زیادی از بیمه‌ها در تهران انجام می‌شد، در حالی که نمایندگی برخی از بیمه‌ها در استان مستقر بوده‌اند و با مکلف کردن دستگاه‌های اجرایی، صنایع کوچک و بزرگ به انعقاد قرارداد بیمه با نمایندگی های بیمه در داخل استان، توانستیم هم دفاتر بیمه‌ای استان را حمایت و هم دفاتر بیمه جدیدی که در پیش از این در خوزستان نمایندگی نداشته‌اند، را راه‌اندازی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اینکه موجودی استان علاوه بر اختیاراتی که داریم، بر توسعه استان تاثیری نداشته است، باید بررسی و مشخص شود که کوتاهی از کدام بخش است و وقتی ما در سپرده‌های مردمی در رتبه پنجم قرار داریم و اوضاع کسب و کار استان مطلوب نیست، یعنی در این بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.