خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 24308
Share

دبیرکل جبهه پایداری: کمی دلواپسیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5، گفت: خواسته ما از مسوولان سیاست خارجی این است که توجه به خطوط قرمز داشته باشند که دارند.

 حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مذاکرات باید توجه شود که همه تحریم‌ها به ‌طور یک‌جا برداشته شود، نه اینکه ما همه چیز را ببندیم، ولی طرف مقابل تحریم‌ها را به‌ طور کامل برندارد و سود ببرند، این‌ها شدنی نیست به همین‌خاطر ما کمی دلواپسیم.
وی تصریح‌ کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که آمریکایی‌ها نانجیبند بیش از آنچه که تصور می‌شود و در این شرایط مسوولان مذاکره‌کننده باید خیلی حواس‌شان جمع باشد تا خدایی نکرده موردی پیش نیاید، عزت و دارایی ملت حفظ شده و نفع نظام و ملت مراعات شود و خوشبختانه مقام معظم رهبری نیز خطوط اصلی را به ‌طور کامل به مسوولان اعلام کرده‌اند.
نماینده مردم تهران در ادامه به آخرین وضعیت جبهه اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است که اصولگرایان حرف واحد زده و با یکدیگر اختلاف نداشته باشند؛ چرا که ما اصولی مشترک داشته و باید برای حفظ آن بایستیم.
وی ادامه داد: جایی اگر بین اصولگرایان اختلاف است باید بگذاریم برای بعد؛ چرا که الان وقت اختلاف نیست و باید با وحدت در انتخابات حاضر شویم تا مجلس اصولگرای خوبی داشته باشیم تا بتواند خوب کار کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.