خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۱۳
کد خبر : 24224
Share

کشکولی:آتش‌سوزی در پتروشیمی مارون به دلیل نشت گاز بوده است

دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: دلیل آتش‌سوزی در پتروشیمی مارون نشت گاز بوده است.

غلامرضا کشکولی اظهار کرد: روز سه‌شنبه نهم تیرماه مقارن ساعت 15 و 45 دقیقه در حین رفع گرفتگی یکی از خطوط مسدود شده واحد HD پتروشیمی مارون، حادثه آتش‌سوزی به وقوع پیوست.
وی افزود: در این حادثه که به دلیل نشت گاز اتفاق افتاد، بلافاصله گروه آتش‌نشانی آماده به کار در محل کار تعمیرات و همچنین تیم اعزامی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وارد عمل شدند و این آتش‌سوزی مهار شد.
دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطرنشان کرد: در این سانحه «شهرام محمدی» از کارکنان بهره‌برداری دچار سوختگی شد که بلافاصله برای مداوا به اورژانس مجتمع و از آنجا به بیمارستان صنایع پتروشیمی در شهرک بعثت اعزام شد.
کشکولی ادامه داد: این فرد سانحه دیده برای ادامه درمان به بیمارستان چمران تهران اعزام شده و در بخش عمومی بستری است و خوشبختانه نیازی به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه ندارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهبودی کامل برسد.
وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه این سانحه هیچ مصدوم دیگری نداشته و واحد مذکور نیز بدون کم‌ترین وقفه در چرخه فعالیت قرار گرفته است.
متاسفانه روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی با بی‌توجهی به اهمیت اطلاع‌رسانی به افکار عمومی، مهم‌ترین رسالت روابط عمومی که همانا ارتباط با رسانه‌ها است را نادیده گرفته‌اند به طوری که در سال‌های اخیر عملکرد منطقه ویژه پتروشیمی‌ ماهشهر در سکوت خبری مطلق قرار گرفته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.