خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۰۶
کد خبر : 24222
Share

ربیعی:افزایش تعداد متقاضیان کار شرکت‌های خارجی به دلیل جذابیت‌های خاص کاری

عضو انجمن مهندسین نفت ایران از افزایش تعداد متقاضیان کار در شرکت‌های خارجی به دلیل جذابیت‌های خاص کاری خبر داد.

مهدی ربیعی در حاشیه حضور در اهواز با اشاره به اینکه مشاغل مرتبط با نفت و حفاری جزو سخت‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود، اظهار کرد: به دلیل شرایط خاصی که در محیط کاری شاغلان در صنعت نفت حاکم است فشار بالایی به این افراد وارد می‌شود و آنها را زودتر از  آنچه تصور می‌شود فرسوده می‌کند.
وی افزود: افرادی که در شرکت‌های نفتی و حفاری کار می‌کنند به دلیل وجود میادین نفتی در مناطق دور از شهر و بعضا صعب‌العبور مجبورند فرسنگ‌ها دور از خانه و خانواده خود باشند.
عضو انجمن مهندسین نفت کشور تصریح کرد: کسانی که در شرکت‌های نفتی و حفاری کار می‌کنند باید از شرایط جسمی و روحی خاصی برخوردار و قدرت تحمل شرایط سخت را داشته باشند زیرا در غیر این صورت دچار مشکلات جدی و گاهی مجبور به ترک شغل می‌شوند.
ربیعی در ادامه افزود: بسیاری از افرادی که به عنوان کارجو درصدد یافتن شغل در شرکت‌های نفتی و حفاری هستند تنها به هوای دریافت حقوق بالا متقاضی این نوع مشاغل هستند در حالی که به سختی‌های بی‌شمار آن کمتر توجه می‌کنند.
وی بیان کرد: هرچند حقوقی که شاغلان صنعت نفت می‌گیرند نسبت به سایر مشاغل نسبتا بالاتر است اما باید این حقیقت را هم در نظر گرفت که بسیاری از این افراد در دورترین نقاط کشور و دور از خانواده خود کار و به مملکت و ملت خدمت می‌کنند.
عضو انجمن ایمنی ایران در پایان، با بیان این که این روزها به تعداد متقاضیان کار در شرکت‌های خارجی به دلیل جذابیت‌های خاص کاری اضافه شده است گفت: برای کار در شرکت‌های نفتی خارجی آشنایی و یا تسلط به یک زبان زنده دنیا همچون انگلیسی کاملا ضروری است زیرا بدون آشنایی با زبان خارجی کار کردن در این نوع شرکت‌ها غیرممکن است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.