خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 24188
Share

پور موسوی: سیاست باشگاه بومی‌گرایی است/در جذب بازیكن پیش هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امسال سیاست باشگاه بومی‌گرایی است كه این سیاست دلایل خاص خود را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امسال سیاست باشگاه بومی‌گرایی است كه این سیاست دلایل خاص خود را دارد.
سید اكبر پورموسوی اظهار كرد: تمرینات تیم ما از هشتم تیرماه در اهواز آغاز شده است و تا سیزدهم همین ماه در این جا دنبال خواهد شد. پس از آن هم طبق برنامه آقای ویسی، تیم از 14 تا 25 تیرماه در كمپ نساجی بروجرد اردو می​زند.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره دیگر اردوی خارج از استان این تیم، گفت: اردوی دیگری در پایان همین ماه خواهیم داشت كه زمان دقیق آن با توجه به زمان دقیق شروع مسابقات لیگ، مشخص خواهد شد.
وی بیان كرد: ان​شاءالله تا پیش از رفتن به بروجرد، بازیكنان ما كامل​تر شوند تا بتوانیم استفاده لازم را از این اردو داشته باشیم. تقریبا تا روز جمعه جذب بازیكنان خارجی و لیگ یكی​​مان تمام می​شود و فقط شش سهمیه لیگ برتری می​ماند كه اگر بتوانیم این بازیكنان را طی چند روز آینده جذب كنیم، خوب است در غیر این صورت نهایتا در اردوی بروجرد، جذب خواهند شد.
پورموسوی درباره جذب گلر خارجی فصل گذشته راه​آهن نیز خاطرنشان‌كرد: احتمالا با ایگور ننزیچ به توافق نرسیم و حضور او در استقلال خوزستان 50 – 50 است.
وی در پاسخ به این سوال كه گفته می​شود در صورتی كه حضور ننزیچ در استقلال منتفی شود همچنان به دنبال جذب گلر خارجی خواهید بود و آیا آن گلر، گئورگیف دروازه​بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان است؟ گفت: این گلر هم جزو گزینه‌های مورد نظر ما است. قرارداد پرویز كریمی گلر فصل گذشته خودمان هم به پایان رسید و به هر حال حتما اگر با یكی از گزینه​های دروازه​بانی خارجی به توافق برسیم، یك گلر ایرانی هم جذب خواهیم كرد.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره سیاست بومی​گرایی این باشگاه برای فصل پیش رو، عنوان كرد: امسال سیاست باشگاه بر بومی‌گرایی است كه این سیاست دلایل خاص خود را دارد و مربیان هم طبق آن كار می​كنند. در هر صورت زمانی كه بازیكنان تیم بومی باشند، با توجه به این‌كه در همین شهر زندگی می​كنند، در جاهایی مجبورند تلاش‌شان را بیشتر كنند چرا كه باید پاسخگوی مردم باشند. ضمن این‌كه بومی​گرایی از نظر هزینه و جذب تماشاگر نیز به سود ما است. طی مدت اخیر نیز خواست هواداران این بوده است كه تیم سمت بومی​گرایی برود.
وی درباره هدف استقلال خوزستان در فصل پانزدهم، خاطرنشان‌كرد: اگر هدف تنها ماندن در لیگ باشد، نتیجه خوبی حاصل نمی​شود و باید بگویم هدف ما ان​شاءالله بالاتر از این چیزها است.
پورموسوی با اشاره به بازیكنانی كه تاكنون جذب شده​اند، ادامه داد: ما تاكنون به صورتی در جذب بازیكن حركت كرده​ایم كه بیشتر هواداران‌مان راضی هستند. ما تاكنون بیت‌سعید، جانفزا، زهیوی، فیاض‌بخش، ماهینی و سالاروند را جذب كرده​ایم. ضمن این‌كه بازیكنان جوان تیم​مان هم با تجربه​تر شده​اند و فكر می​كنم تاكنون در جذب بازیكن جلو هستیم و ان​شاءالله بازیكنان جذب شده جواب​ اعتمادمان را می​دهند. تیم امسال تقریبا جوان شده است.
وی افزود: با توجه به این كه قرارداد برخی بازیكنان​مان تمام شد و رفتند، تیم تقریبا خالی شده و امسال هم به سمت جوان​گرایی و بومی​گرایی رفته‌ایم و پیش​بینی هم كرده​ایم كه تقریبا در هر پست دو بازیكن جذب كنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.