خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 23178
Share

عیسی​زاده : نظر شخصی من بر خرید امتیاز فولادنوین نیست

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان می‌گوید نظر شخصی من بر خرید امتیاز فولاد نوین نیست و بعید هم می‌دانم برای خرید این امتیاز اقدام كنیم.

علی عیسی​زاده در خصوص صحبت​هایی مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه فولادنوین خوزستان به یكی از تیم​های نفت آبادان یا نفت مسجدسلیمان، اظهار‌ کرد: من اصلا در جریان این صحبت​ها نیستم و كسی چیزی در این مورد به ما نگفته است. نظر شخصی من بر خرید امتیاز فولاد نوین نیست اما اگر باشگاه و سازمان بخواهد، باید اقدام شود. من در این باشگاه یك نفر هستم و افراد دیگری هم تصمیم‌گیرنده هستند. تاكنون هم بحثی در این مورد نشده است و بعید هم می​دانم كه برای خرید این امتیاز اقدام كنیم.
وی در ادامه درباره عدم صعود تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ برتر، گفت: در فصل قبل مساله انتخاب اعضای هیات مدیره را داشتیم و سه ماه از تمام تیم​ها عقب افتادیم در حالی که در این مدت می​توانستیم بازی​های تداركاتی زیادی داشته باشیم و بازیكنان خوبی جذب كنیم كه این‌ فرصت‌ها از دست ما رفت. در حالی‌که ما دومین بازی تداركاتی‌مان را انجام می‌دادیم، تیمی مثل فولادنوین بیستمین بازی تدارکاتی‌اش را انجام می‌داد و این عدم هماهنگی تیم ما را می​رساند و این‌ها موجب شد در طول لیگ تا حدودی كم بیاوریم.
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بیان کرد: از طرفی هم تا نیم‌فصل نتایج خوبی گرفتیم و تیم ما بازی​های بسیار خوبی انجام داد و مردم و خود فوتبالی​ها هم از عملكرد نفت آبادان راضی بودند اما متاسفانه بدشانسی​ای كه ما آوردیم این بود كه دو بازیكن شاخص​‌مان را در نیم‌فصل از دست دادیم و این دو بازیکن حتی هنوز هم به شرایط گذشته​شان برنگشته‌اند. در ادامه نیز مصدومیت​ها و محرومیت​ها گریبان تیم ما را گرفت و بازیكنان كلیدی‌مان را از دست دادیم. همچنین بازیكنان جوانی هم که در اختیار داشتیم كه با توجه به تجربه كم​شان نتوانستند به ما كمك كنند. این مسائل موجب شدند كه ما علی‌رغم شایستگی​مان نتوانیم به لیگ برتر صعود كنیم.
وی با بیان این‌كه هدف ما این است كه در فصل آینده با شرایطی بهتر كار كنیم، عنوان كرد: فصل آینده لیگ با 20 تیم دنبال خواهد شد و ما باید 38 بازی در طول این لیگ انجام دهیم. باید تیمی را ببندیم كه كم نیاورد تا اگر مصدوم یا محرومی هم داشتیم به مشكلی برنخوریم و بازیكنان جایگزین​مان بتوانند به تیم كمك كنند. در این فكر هم هستیم كه طبق نظر كادرفنی، بازیكنان مورد نظر جذب شوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.